مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

دِل دِلك

1391/9/18 15:24
نویسنده : مامان مهدیه
518 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر قند عسلم ، سلام به ني ني وبلاگي ها ، سلام به همه ي دنيا هورا

امروز خيلي خيلي خوشحالم ، چون جواب سونو گرافي گل پسري رو گرفتيم و ديگه مطمئن شديم كه خدا رو شكر هيچ خطري كليه هاي مهبد عزيز رو تهديد نميكنه . خدا جونم شكرررررررررررررررررررررررر بغل.

از همه ي مهربونايي كه توي اين مدت جوياي احوالات گل پسري بودن و هميشه در كنارمون احساسشون كردم اگرچه پيش ِ ما نبودن ، نهايت تشكر رو دارم  ...... قلب

يه تشكر جانانه و ويژه هم از مامان زري به خاطر اينكه توي اين مدت ، بد خلقي ها ، بهوونه ها و گريه ها و .... مهبد رو تحمل كرد و در نگهداري از مهبد مثل هميشه سنگ تموم گذاشت ..... ايشالله كه سايش هميشه بالاي سرمون باشه ....خجالت

يه تشكر خالصانه هم از الهه جون مامان يسنا كه انرژي رو از صداي گرمش از پشت خط تلفن دريافت كردم و اميدوارم كه هميشه تن يگانه دخترش سالم باشه و زندگي سه نفرشون سراسر عشق ، كه توي اين مدت بارها و بارها خجالت زدم كرد و با تماسها و پيامهاش به يادمون بود ، اميدوارم كه زود زود بتونم روي ماه خودشو و يسناي گلش رو ببوسم .....قلب


مهبد نازم خدا رو شكر كه حالت خوبه خوبه .

اينم خاطره ي امروز كه رفتيم سونوگرافي : بعد از كلي آمادگي كه بهت دادم و گفتم ميخوايم بريم يه جايي كه عمه مياد و يه چيز يخ ميزاره رو دل مهبد و قلقلكت ميده تا هر چي پلو خوردي توي دلت معلوم شه .... و من قلقلكت ميدادم و تو غش غش ميخنديدي ..... ( عمه هم به اين دليل گفتم ، چون دردونه اي كه تو باشي به همه ي خانوم هاي غريبه ميگي عمه بر عكس همه ي بچه ها كه ميگن خاله !!! )

خلاصه نوبت ما شد و رفتيم داخل . بعد از اينكه خواستم بخوابونمت روي تخت ، جنابعالي كلي از خوابيدن امتناع كردي و با جيغ مهديه رو صدا ميكردي بعد كه حواست رو به نمايشگر دستگاه سونو پرت كردم و خانم دكتر بهت يه ويفر داد يه دفعه دوباره فريادي همراه با گريه كشيدي ، من ترسيدم ، فكر كردم با فشار روي شكمت درد داري ... بعر از چند ثانيه متوجه شدم كه شكمو خان در ميان فريادهاش كلمه ي باز رو نجوا مي فرمايند يعني ويفرم رو باز كن !!!!

بعد از بيرون اومدن از مطب ازت پرسيدم عمه چكارت كرد ؟ دستت رو بردي به طرف شكمت و گفتي دِل دِلك اون وقت بود كه ميخواستم هزار بار دورت بگردم پسرِ شيرين ِ من بغلچشمکبغلماچ

ضمناً تا ته ويفرت رو كه خوردي چشمات يه دفعه پر از خواب شد و به خواب ناز رفتي ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

پویا تم
18 آذر 91 15:54
عزیزم لطفا عدد رمز رو در وبلاگت در قسمت نظرات فعال نکن مرسی


چشم حتما ً.
پویا تم
18 آذر 91 18:10
عزیزم چند نمونه باب اسفنجی گذاشتم
لیلی
18 آذر 91 22:37
خوشحالم چیزیش نبود کوچولوتون منم یه وبلاگ بهداشتی دارم. اگه قابل دونستی واسه تبادل لینک بهم خبر بده ممنون.

ممنون كه به ما سر زدي . چشم حتما ً .





شیما مامان درینا
19 آذر 91 8:36
سلام عزیز خاله خدا رو شکر که مشکلی نبوده مامانی خیالت راحت شد . ایشالا همیشه سلامت باشه و مشکلی پیش نیاد


سلام شيماي نازنينم . آره خدا رو شكر چيزي نبود و خيالم راحت شد . درينا رو ببوس .
مامانیه سپهر
19 آذر 91 8:53
سلام و هوارتا سلام دیگه.
خدا رو هزار بار شکر که هیچی نبوده و خطر رفع شده. مهدیه جان بازم شرمنده که دیر متوجه شدم واسه بیماریه مهبدی.
و بازم خدا ی بزرگ روشکر میکنم که هیچی نبوده و خطر برطرف شده.قربون اون دل دلک گفتنش برم.
دست مامانی هم درد نکنه. واقعا اگه مامان ها نبودن ما دقیقا از زندگی خودمون بر نمی اومدیم. من که هرچی دارم از مامانم دارم.
زنده باد مامانهای مهربونمون



سلام زهرا جونم . خوبي عزيزم ؟ سپهرمون چطوره ؟ ممنونم دوست مهربونم . دشمنت شرمنده . ديگه اميدوارم كه حالتون خوب خوب شده باشه ..... آره واقعاً ايشالله كه تنشون سالم باشه هميشه ........
الهه مامان یسنا
19 آذر 91 9:47
خوشحال شدم که همه این رفتن و اومدنها ختم به خیر شد. ان شالله همیشه تنش سالم باشه و پرانرژی.
مهدیه جان لایق این همه محبت نیستم من. کاری نکردم که. تو خودت مهر و صفایی. خدا کنه برنامه ها جور بشه و از نزدیک این معدن محبت رو ببینم و حسش کنم


سلام عزيزم . آره الحمدلله كه ختم به خير شد . ديدي كه بهم انرژي مثبت دادي و گفتي كه ته اون دل قشنگت ميگه هيچي نيست .....!!!! فدات بشم الهه ي ناز من ، به زودي زود يه برنامه باهات ميزارم بي صبرانه منتظر اون روز هستم. مانا باشي و سرفراز .


الهه مامان یسنا
19 آذر 91 10:02
دوباره سلام. باشگاه نشاط میرم اول میثم کنار هلال احمر. روزهای زوج ساعت 3:30 تا 5
لیلی
19 آذر 91 10:15
لینک کردم به نام گل پسر عسیسم


مرسي عزيزم .
mamanebaran
19 آذر 91 10:56
مهديه عزيزم خيلي خيلي خوشحال شدم براي مهبد جونم ، باور كن خيلي خبري خوشي بود ، اميدوارم هميشه تنه مهبد و تمام بچه هايي كه روي اين كره خاكي زندگي مي كنن سلامت باشه و دله كوچيكشون هميشه خدا شاد باشه كه ما پدر و مادرا از شادي اونا به اوج مي رسيم


فدات بشم عزيزم . آره واقعا باهات موافقم كه شادي بچه ها پدر و مادرها رو به اوج ميرسونه . اميدوارم هميشه در اووووووج باشيد
خاله محیا
19 آذر 91 11:29
خدارو شکر که گل پسری حالش خوبه و مامانیه مهربونش هم از نگرانی درومد ایشالا خدا بهتون تن سالم بده و روز به روز شاهد شادیهای زندگی 3 نفرتون باشیم. دوستتون دارم.


مرسي خاله جون . ميگم امروز تو بخش نظرات تركوندي ها يه دفعه اومدم ديدم يه عالمه نظر و يه عالمه نوشته هاي خوب از طرف خاله محيا هديه شده به گل پسري . مرسي از محبتت .
خاله محیا
19 آذر 91 11:46
دوستای عزیز سلام.امیدوارم که حال همگیتون خوب خوب باشه. مهربونی و لطف و احساس یکایکتون رو از نظرات پر مهرتون برای گل پسری کاملآ درک میکنم.از اونجا که هرکسی که واقعا" از ته دل ذوق کسی رو میکنه خیلی به چشمش میاد از همتون خواهشمندم وقتی به وبلاگ گل پسری سر میزنید اگر زحمتی نیست این آیه رو حتما" برای رفع بلا و چشم زخم برای مهبد جونی ما بخونید تا همیشه خدا به این فرشته کوچولوی ما تن سالم بده.مرسی. قهرمان کوچولو دوستت دارم. وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین .
خاله محیا
19 آذر 91 11:49
مهدیه عزیزم اگر زحمتی نیست لطف کن نظر بنده رو که هم در این پست و هم در پست قبلی گذاشتم بذارش تو وبلاگ گل پسری چون شاید خیلیا به نظرات مراجعه نکنن. البته اگر صلاح میدونی.مرسی عزیزم.
مامان سونیا
19 آذر 91 12:49
خوب خدا رو هزاران بار شکر که گل پسر مشکلی نداره انشاالله همیشه سالم وشادابو سرزنده باشه


سلام . ممنونم . انشالله كه سونيا هم زير سايه ي پدر و مادرش لحظات شاد و شيريني رو تجربه كنه .
زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
19 آذر 91 13:22
وب زیبایی دارید خداعزیزگلتون را حفظ کند


ممنون از حضورتون
مامان روشا
20 آذر 91 13:47
سلام ممنون از نظرتون

به من هم یاد بدیم چجوری میشه لینک کرد.


مامان نيروانا
20 آذر 91 13:52
خدا رو شكر عزيزم،‌خيلي براتون خوشحالم. هورااااااا!
فداي اون دل دلك گفتنش، اون شكم نازش رو ببوس و از طرف مام دل دلك بده
اي جااااانم كه همه رو عمه صدا ميزنه، لابد عمه ي ناز و مهربون و خواستني داره بچه مون.


به به ببين كي اومده ديدنمون . فريباي نازنينم .
ممنون عزيزم . آره 3 تا عمه ي مهربون و خواستني داره . بوسيدن نيرواناي عزيز يادت نره ها . راستي يادم رفت بگم كه سرشارم از انرژي وقتي دوستاي گلي مثل شما دارم ...
♥ مامان آمیتیس ♥
29 آذر 91 15:11
خدارو صدهزار بار شکر