مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

18 ماهِ ، عاشقانه گذشت .....

1391/9/22 14:49
نویسنده : مامان مهدیه
557 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم

گل پسرم امروز 2012/12/12 مصادف با 91/09/22 و شما 18 ماهه شدي . الهي مامان دورت بگرده . مي بيني چه تاريخ مرتب شده  تا 18 ماهگيت رو بهت تبريك بگه .....!! 18 ماه ِ عاشقانه گذشت . ازت ممنونم كه با بودنت طعم ِ شيرين مادر بودن رو به من چشوندي . سعي من بر اينه كه برايت مادري تمام و كمال باشم ولي خوب ازت خواهش ميكنم كاستي هايم را ببخش . مهبدم اميدوارم كه همه ي زندگيت سراسر شيريني و شادي باشه .

                                                      دوستت دارم

                                                       مامان مهديه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله محیا
23 آذر 91 13:09
گل پسری 18 ماهگیت مبارک.زیباترین گلهای دنیارو به تو که عزیزترینی تقدیم میکنم.عشق خاله دوستت دارم.


محياي مهربونم مرسي از حضور هميشگيت . از نظراتت كه هميشه صميميت و محبت توش موج ميزنه . سلامت و پيروز باشي گلم .
شیما مامان درینا
23 آذر 91 13:18
یک سال و نیمه شدن مهبد عزیز مبارک باشه ایشالا روز به روز موفق تر باشه مامانی ایشالا این واکسنم بزنی می ره تا 6 سالگی


ممنونم شيما جون . اميدوارم كه زياد دردش نياد پسرم .
هیراد و عمه لیلاش
24 آذر 91 14:49
سلام به دوست جونی عزیزم
یه خواهش کوچولو از شما دارم
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم
ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید


سلام . چشم حتماً ....
الهه مامان یسنا
25 آذر 91 1:24
مبارک باشه بزرگ شدنت مهبد جان. مامان خوبی داری مثل دسته گل که پر از طراوته. همیشه شاد باشید


مرسي الهه ي مهربونم . طراوت همش مال خودته كه توي صداي نازت موج ميزنه . مرسي دوست نازنينيم .
مامان نيروانا
25 آذر 91 8:29
آخي چه قشنگ!!!
مباركت باشه يك سال و نيمه شدنت مهبدم.
هميشه عاشق باش، مثل مامان مهديه ي نازنينت


مرسي عزيزم كه حضورت اينجا هميشه و هميشه باعث دلگرمييمه . عزيزم عشق رو از وجود دوستاي نازنيني مثل شما ياد ميگيرم .
سارا مامان آرام
25 آذر 91 11:13
همیشه شاد و موفق باشی عزیزم
mamanebaran
26 آذر 91 11:21
عزيز دلم 18 ماهگيت مبارك قند عسلم ، مهديه جون خيلي كوتاه و خيلي خيلي زيبا توصيف كردي حس مادري رو ، اميدوارم هميشه كانون خانواده سه نفريتون گرم و پر از خنده و سلامتي باشه و اميدوارم تولد 120 سالگي مهبد عزيزمو جشن بگيري X:


سلام عزيزم . منونم از نگاه زيبا و هميشگيت . آمين به دعاي قشنگت براي كانون 3 نفرمون . فداي مهربوني هات X:.