مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

مجله شهرزاد دوست هر دوتامون

1391/9/27 9:10
نویسنده : مامان مهدیه
654 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم ، همون قدري كه من به خوندن مجله ي مفيد شهرزاد علاقه مندم ، تو گل پسري هم همونطوري با دقت مجله رو ورق ميزني و راجع به عكساش نظر ميدي . توي يكي از شماره هاي مجله شهرزاد عكسي دسته جمعي از چند دانش آموز چاپ شده بود كه توي سر يكي از اونها يه كلاه كاموايي بود و تا اونو ديدي گفتي مامان مهزا !!! و عجيب شبيه مهرزاد بود البته خوب تفاوت هايي هم داشت ولي اينكه تونسته بودي شباهت بينشون رو درك كني برايم خيلي جالب بود .يا گاهي ميگي مامان توتو و من بايد كل صفحات رو بگردم تا ببينم يه عكس تبليغاتي كوچولو از دو تا پرنده در پايين يه صفحه اين چنين تو رو مجذوب خودش كرده . خلاصه اگه من براي خوندن مجله چند روز وقت بزارم شما گلكم تقريباً 2 ماهي مجله رو ورق ميزني و دقتت در ديدن تصاوير بي نظير و البته قابل تامل !!! ....................

مهبد در حال ورق زدن مجله شهرزاد


                                                      به من زنگ بزنبه من زنگ بزن

همين الان بابايي تماس گرفت و گفت كه گل پسرمون واكسن 18 ماهگي داره ، يادت نره ؟؟؟..... يه خورده استرس گرفتم خدا كنه مثل بقيه ي واكسن هات اذيت نشي و دردت نياد . الان مرخصي مي گيرم و ميام دنبالت تا باهم بريم پايگاه بهداشت .... فكر كنم كه بعد از اين واكسن (MMR)تا 6 سالگي ديگه واكسني نباشه . راستي دليل اينكه 5 روز بعد از پايان 18 ماهگيت دارم مي برمت پايگاه بهداشت اينه كه اين واكسن در پايگاه بهداشت منطقه ي ما فقط دوشنبه ها تزريق ميشه !!!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان معصومه
27 آذر 91 9:33
سلام،ان شااله كه واكسن مهبد عزيز اصلا درد نداشته باشه وتو ماماني گلش گريه مهبدو نبيني.


سلام . مامان معصومه . ممنون از محبتت . ايشالله كه به سلامتي زايمان كني و ني نيتون رو ببريد به پايگاههاي بهداشت .... باز هم بيا پيشمون .
سارا مامان آرام
28 آذر 91 8:22
انشاءالله که این واکسن هم به سلامتی میگذره و تموم میشه


ممنونم عزيزم . آرام رو ببوس ...
mamanebaran
28 آذر 91 9:42
آفرين به مهبد نازنين و با هوشم ، مهديه جون اتفاقً اين قضيه براي بارانمم پيش اومد روي عكس جلد سيدي يه خانومي بود كه ديدم باران زود آورده به من نشونش ميده ميگه ماماني ( مامان خودم ) سيدي رو ازش گرفتم باورت نميشه خانومه خيلي شكل مامانم بود ،' اين فرشته انقدر باهوشن كه نگو نپرس خدا ايشاالله حفظشون كنه


عزيزززززززم . آره ماشالله واقعاً باهوشن . خدا حفظشون كنه . من اين بچه ها رو با نسل هاي قبل(نسل هاي خودمون) مقايسه ميكنم تفاوت هاشون رو واقعا حس ميكنم......
الهه مامان یسنا
28 آذر 91 12:53
آفرین مهبد عزیزم. تو خونه ما هم شهرزاد شده پای ثابت بازیهای یسنا و کلی با عکسهاش کیف میکنه.


سلام عزيزم . چه خوبه كه بچه ها از كودكي با كتاب و مجله و .... بازي كنند و بعدها كه بزرگتر ميشن مطالعه !!
hasti-yasy
9 دی 91 14:54
در وبم بچه های عضو میشن مادرها نمیشن ان ها معلم میشن معلم اشبزی معلم رفتار و احکام ان مادر معاون میشود مادر سوم. وقتی هفته تمام شد از بچه ها امتحان میگیرد بچه ها باید تمام درس ها را بلد باشند چون اخر هفته مطالب ورداشته میشن ودر هین مسابقه برگزار میشود(دروبم عضو شوید)