مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

آخر پاييزه اما جوجه ها را بعدا ً با هم مي شمريم !!!

1391/9/29 11:02
نویسنده : مامان مهدیه
996 بازدید
اشتراک گذاری

 

              عمرتون صد شب يلدا دلتون مثل يه دريا

سلام قند عسلم ....

ديشب داشتم به همراه گل پسر فيلم ها و عكسهاي لحظه به دنيا اومدنش و كم كم بزرگ شدنش رو ميديديم و كلي ذوق اون لحظه هاي به ياد ماندني نوزاديت رو كردم ، ولي بعدش دلم گرفت ....!!! بماند كه چه چيزهايي از دلم گذشت اون لحظه ، از شدت شوقِ تصوراتم اشك از گوشه ي چشمانم جاري شد و چون در حين نگاه كردن عكسها توي بغلم خوابت برد ، آروم بوسيدمت و بعد هم سير بوييدمت و چه ناب بود عطر تنت و عطر نفسهات !!!        

گل ِ خوشبوي من ! امسال دومين يلدايمان است كه قراره با حضور گرما بخش و شادي بخشت مثل سال ِ قبل سرمستمون كني از حسِ خوبِ بودنت .... عزيز ِ مامان ميدونم كه آرزوي هر مادري خوشي و خوشبختي فرزندشه ولي من ميخوام در كنار اين آرزو يه آرزوي يلدايي برات بكنم ، اميدوارم كه خدا آرزوهامون رو بشنوه و برآوردشون بكنه .... 

تمام ِ زندگي من و بابا ، اميدوارم كه هميشه زندگيت شيرين باشه مثل هندوونه ، روي گلت به سرخي ِ انار و لبهات هميشه خندون مثل پسته ....! اميدوارم كه هميشه در هر محفلي كه هستي مثل ستاره بدرخشي . اميدوارم كه عمرت به بلنداي هزاران يلدا و دلت به وسعت هزاران دريا باشه .....

عزيزم يه مطلبي خوندم كه گوشه ي ذهنم سپردمش تابه مناسبت پايان پاييز برات نقلش كنم ، اميدوارم كه ما تونسته باشيم در زردي ِ پاييز دلمون رو سبز نگه داريم ، تونسته باشيم لبخندي رو به لبي نشونده باشيم و از اين پس هم بتونيم با مشكلاتمون بجنگيم و توي بي رنگي هاي دنيامون هميشه سبز بمونيم !!!

"  آخر پاییز كه ميشه ، همه دم می زنند از شمردن جوجه ها !! امشب موقع خواب ، بشمار ، تعداد دل هایی را که به دست آوردی ... بشمار ، تعداد لبخند هایی که بر لب دوستانت نشاندی ...بشمار ، تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی ... فصل زردی بود ، تو چقدر سبز بودی ؟! جوجه ها را بعدا با هم میشماریم "        

و در آخر يه تبريك يلدايي براي همه ي دوستاي خوبم و براي همه ي عزيزاني كه هميشه مديون محبت هاشون هستم :

روزهاي طلايي پاييز دارن تموم ميشن و تا 276 روز ديگه نقاشي ِ زيباي پاييزي ِ خدا رو نمي بينيم . آرزومندم كه زمستوني پر برف با دلي گرم داشته باشين ، اميدوارم كه بتونيم قدر لحظه هاي شيرين با هم بودن رو بدونيم و همه ي شب هامون رو به اندازه ي يلدا بها بدهيم براي دور هم بودن و شاد بودن . حسن ختام اين مطلب هم يه آرزوي قشنگ ديگست ....آرزو ميكنم كه فرو افتادن هر برگ پاييزي ، آميني باشد بر آرزوهاي قشنگتان . دلتان سبز و محفل ِآريايي تان گرم . يلدا مبارك .............                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

هیراد و عمه لیلاش
29 آذر 91 11:59
سلام و یه خواهش کوچولو
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید


سلام عزيزم ما به آقا هيراد راي داديم .امتياز 5 .

سارا مامان آرام
29 آذر 91 13:09
دوست نازنینم چه شیرین نوشتی ؛ یلدای شما هم مبارک باشه و امیدوارم همه آرزوهای خوبت در این شب زیبا برآورده بشه.
مهبد شیرین رو ببوس


سلام عزيزم . ممنونم . اميدوارم كه آرزوهاي قشنگ شما هم برآورده بشه .
خاله محیا
29 آذر 91 14:02
يلدا يعني يادمان باشد که زندگي آنقدر کوتاه است که يک دقيقه بيشتر با هم بودن را بايد جشن گرفت
يلدايتان مبارک



يلداي شما هم مبارك عزيزم . مي بينم كه امسال يه عالمه آجيل و كادووو و .... قراره شب يلدايي بگيري . خانومي مباركه . به ما هم خوردني هاتو بدي ها !!! .


♥ مامان آمیتیس ♥
29 آذر 91 15:18
یلداتون مبارک... ایشالا بهتون خوش بگذره


يلداي شما هم مبارك شهره ي عزيزم . انشالله كه به شما هم خيلي خوش بگذره ......
سپیده
30 آذر 91 12:50
روي گل شما به سرخي انار
شب شما به شيريني هندوانه
خندتون مانند پسته
و عمرتون به بلندي يلدا
یلدا مبارک
http://koodakeman91.niniweblog.com/


سلام سپيده جان . ممنونم از محبتت . يلداي شما هم مبارك .
♥ مامان آمیتیس ♥
30 آذر 91 20:03
شب یلدا شب بزم و سرور است
شبی طولانی و غمها بدور است
شباهنگام تا وقت سحرگاه
بساط خنده و شادی چه جوراست
یلدا مبارک



عزيززززززززززززززززم يلداي شما هم مبارك ....
مامانیه سپهر
2 دی 91 8:55
سلام عزیزم. یلدای شما و مهبدی مبارک. بخدا شب یلدا مسیج دادم. ولی فردا صبحش گزارشش اومد که نرسیده واست.. نه واسه ی شما و نه واسه ی چند تا مهربون دیگه.
امیدوارم سالیان سالٌ یلداهای شاد و گرمی رو در کنار هم داشته باشید عزیزم.


سلام عزيزم . قربون لطف و محبتت . من هميشه سپاسگزار شما دوستاي مهربون هستم . فداي تو و سپهر عزيزم . ايشالله كه هميشه خوش و خرم و سبز باشيد .
mamanebaran
2 دی 91 14:17
مهديه عزيزم ، احساس مادرانه قشنگي داري پاك و بي غله و غش مثل برف سفيد و مثل باران با احساس ، اميدوارم در كنار مهبد عزيزم هميشه سلامت باشين و هزارا هزار يلدا رو با هم جشن بگيرين ، خوشا بحال مهبد با داشتن مادري همچون تو


فدات عزيزم ممنونم از نگاه قشنگت . تو خودت اسوه ي يك مادر موفقي . ممنون از محبتت كه هميشه شامل حال من شده . باران نازنين رو ببوس . فداي هر دو تا تون ...


مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
2 دی 91 14:37
سلام گلم ممنون از تبریکت ایشالله بهتون خوش گذشته باشه ممنون که اومدی پیشمون


خواهش ميكنم عزيزم . ببوس سه تفنگدار رو ....
مامان نيروانا
3 دی 91 8:26
سلام مهديه ي عزيزم. باور ميكني از ديروز وبلاگ مهبدم رو باز كردم و مدام جلوي چشممه و مطالبش رو ميخونم و هي ميام نظر بدم، دوباره يه مشغوليت ديگه پيش مياد. الان كه ديدم كامنت گذاشتي حسابي شرمنده ت شدم عزيزم. ايشالا روزهاي زمستوني شمام لبريز گرماي عشق باشه و در كنار گل پسري شادمانه به سوي بهار برين. ميبوسمتون و ممنونم از نظر مهري كه هميشه بهمون داري

********************************************

سلام فريباي مهربونم . بله كه باور ميكنم چرا كه نه ؟ من هميشه مديون نگاه صميمانه ي شما دوست جونا هستم . دشمنت شرمنده باشه . همين كه بهمون سر ميزني و نگاه قشنگت رو به خونمون ميندازي براي ما يه دنيا مي ارزه . مرسي از دعاي قشنگت . نيرواناي گلم رو ببوس
شیما مامان درینا
3 دی 91 9:17
حس قشنگ مادرنه ات ستودنیه . با عشق این فرشته ها آدم به عرش می رسه . می دونم چه حالی داشتی ایشالا مهبد گل بزرگ می شه و قدر اینهمه محبت مادر و می دونه . مطلبت در مورد تموم شدن پاییز عالی بود من که لذت بردم از خوندنش ایشالا سالهای سال تو پاییز دلتون سبز و بهاری باشه و شاد و سلامت و عاشق کنار هم باشید .


mamnon az lotfo mohbate bi karanet . khosh halam k az khondane matlab lezat bordi . bebakhshid k ba fonte far30 javab nadadam . systemam emrooz moshkel dare . beboos nazdonamoon ro ...
مامان یسنا
3 دی 91 15:04
سلام گلم. چقدر این متن آخری قشنگ بود. ممنونتم. فصل زردی بود تو چقدر سبز بودی؟؟؟ تو که سبز سبزی من ایمان کامل دارم به سبز بودنت و سبز کردنت. خوشحال شدم شدم امروز پیامت رو دیدم عزیزم. ببوس مهبد نازم رو


سلام عزيزم . قربونت برم،تو سراسر لطفي و مهرباني .اميدوارم كه بهت خوش گذشته باشه . دلمون براتون تنگ شده بود . يسناي عزيز رو ببوس .
مهرنوش مامان مهزیار
4 دی 91 8:16
سلام عزیزم . وبلاگ قشنگی دارید با افتخار لینکتون کردم . خوشحال میشم لینکمون کنید و بهمون سر بزنید.


سلام . ممنونم از اينكه بهمون سر زدي . چشم شما لينك شديد .
مامان پریسا
4 دی 91 10:09
ایشالله همیشه زندگیتون سراسر شادی باشه.