مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

صبح زيباي برفيتون به خير

1391/10/9 14:37
نویسنده : مامان مهدیه
771 بازدید
اشتراک گذاری

خدايا شكرت .....

بالاخره آسمون شهر ما هم موفق شد با اين همه آلودگي بجنگه و برامون برف به ارمغان بياره . امروز اولين برف زمستاني با كلي شكوه بر سرمان باريد ..... ( چهارشنبه 6 دي ماه ساعت 11.30 )

بعداً نوشت :

چهارشنبه ساعت 13 مرخصي گرفتم و با كلي ذوق رفتم دنبال ِ گل پسري تا باهم بريم پارك نزديك خونه و هم عكس يادگاري بندازيم و هم با هم ديگه همبازي بشيم و از سفيدي برف لذت ببريم و روحي تازه كنيم . اين هم عكس هايي كه قبلاً قولشون رو داده بودم :

چهارشنبه 6 دي - ساعت 14.30

وقتي بازي ميكرديم ياد اين ترانه افتادم و كلي برات زمزمش كردم:

ببار اي ابرَكَم بر من ببار و تازه تر شو ببار و قطره قطره نم نمَك آزاده تر شو .................

قند عسل ِ من

گل پسرم ، صبح هم به همراه بابا بهمن و مهرزاد كلي برف بازي كرده بودي و كلي لذت برده بودي و با ذوق برف رو به من نشون ميدادي و ميگفتي ماما ............ بََََرف

قربونت برم من ، شال گردن خودت رو نميزاشتي ببندم و وقتي يه خورده بازي كردي و سردت شد تا گفتم بيا شال مامانو ببند تا خوشگل شي استقبال كردي و گذاشتي تا برات شالمو ببندم ....

زندگي ِ من در زمستان 91

گرماي وجودت توي سرماي زمستون خيلي مي چسبه !!

اينم يه گوله برف براي همه ي دوست جونايي كه برفو دوست دارن

قندك ِ من !

گل ِ خوشبويِ من !

گل من اي نازنينم   تو عزيز دلمي   تو عزيز دلمي

عزيزم ، اينقدر خسته شده بودي كه تا بغل گرفتمت كه برگرديم خونه ، سرت رو گذاشتي روي شونه ي من و خوابت برد فكر كنم اصلاً قبل از اينكه بغل بگيرمت خواب بودي!!!!

يه خواب عميق ِ عميق كنارِ بخاري ، تو يه روز سرد و بعد از كلي تخليه انرژي خيلي مي چسبه ؟ اينطور نيست ؟!

خواب نازت بعد از برف بازي

بختت به سپيديِ برف و روحت به طراوت باران و روزگارانت به زيبايي بهاران ، اين تنها آرزويم براي توست ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

سارا مامان آرام
6 دی 91 13:20
به به برف منتظر عکسای برفی هستیم
مامان کوثری
7 دی 91 15:07
قیمت های طراحی شکسته شد میتونید بیاید و طرح مورد نظرتون رو سفارش بدین تک برگ:۲۰۰۰ تومان فصلی یا چهار برگ:۴۰۰۰ تومان ۱۳ برگ:۸۰۰۰ تومان سلام عزیزم ممنونم بهمون سرزدین اینم قیمت های جدیدمون
الهه مامان یسنا
7 دی 91 17:21
چقدر چهره شهرمون عوض شده نه؟ من که کلی غافلگیر شدم با این برف قشنگ


سلام خاله الهه . آره ديدي چقدر عوض شد ... كلي هم سرد !!! يسنامون چطوره ؟؟
خاله عاطفه
9 دی 91 10:48
سلام عشق خاله بلاخره موفق شدم برات پیغام بذارم.عزیز دلم خیلی دلم برات تنگ شده من و عمو حمید همش منتظریم که بیای تا برامون شیرین زبونی کنی. خیلی خیلی دوستت دارم عشق خاله


سلام خاله عاطي جون . مرسي از حضورت . ميدونم كه هميشه مياي و نميتونستي نظر بزاري . ممنون از حضور هميشگيت ... چشم ميام و شيرين زبوني براتون ميكنم . منم دوستت دارم خاله عاطي جون.
مامان کوثری
9 دی 91 11:21
سلام عزیزم ممنوننم از انتخابت اگر طرح تکه تکه رو میخواهید فقط طراحیش 5000 تومان میشه ولی اگر تعداد کارهای سفارشیتون بیشتر باشه عزیزم حتما تخفیف میدم ممنونم
مامانیه سپهر
9 دی 91 12:31
سلام عزیزم، تبریک میگم. اهواز کگه هیچوقت برف به خودش ندیده، پس به خاطر منم شده، زیاد عکس بزار مهدیه جان از مهبئی.
زیاد بزاری ها.


سلام عزيزم . ممنونم . چشم حتماً امروز ميزارمشون .
mamanebaran
9 دی 91 14:07
آخي نازي عزيزم حق داري ، واقعا خدا رو شكر به خاطر اين بارش زيبا ، مهبد جونمو ببوس ، عاشقه خودتو و مهبد گلمم


فدات دوست مهربونم منم عاشق هر دوتاي شما هستم . خيلي وقت نيست كه با هم دوستيم ولي عجيب مهرتون به دلم نشسته و احساس ميكنم كه خيلي بهت نزديكم . يه متن زيبا از يه دوست گل ني ني وبلاگي برايم اس ام اس شده كه من هم با اجازه ي اون دوست خوب ( الهه ي ناز ) تقديمش ميكنم به روي ماهت :
" گذر تك تك اين ثانيه هاي سپري گشته ي عمرم به قديمي شدن دوستي ات مي ارزد "
ارغوان
9 دی 91 15:01
بهاره مامان ونداد
9 دی 91 15:04
چه برف قشنگی با وجود پسر شما قشنگ تر هم شده اگه دوست داشتی بیا وب ونداد من رو هم ببین از تبادل لینک با شما خوشحال میشم من با اجازه شما رو لینک میکنم


ممنون عزيزم لطف داري مهربونم .... چشم حتما ميام و با كمال ميل لينكتون ميكنم .
مامان نيروانا
10 دی 91 7:10
چه لحظه هاي قشنگي رو براي هم خاطره كردين مامان و پسر عاشق!
آفرين مهديه جونم،‌ آفرين به همتت.
عكساي مهبد جون حرف نداره، آخر لذتش رو داره نشون ميده. حق داشته اونجوري خسته بشه و اونطور ناز هم بخوابه بعدش. قربون صفا و فراغت بچگي.
"بختت به سپيديِ برف و روحت به طراوت باران و روزگارانت به زيبايي بهاران ، اين تنها آرزويم براي توست." دعات خيلي قشنگه مهديه جون. آآآآآآآآآميييييييين


سلام فريباي نازنين كه صبح مه آلود امروزم رو با كامنت پر از انرژيت شروع كردم... چه صبحي بشه امروووووز ؟! .قربونت برم كه صفاي وجودت بي حد و حصره !!! ممنون از آمينت و تحسينت . خيلي دوستتون دارم و با مهر شما انگيزه و انرژي ميگيرم .
mamanebaran
10 دی 91 9:27
مهديه عزيزم منم از اينكه باهات اشنا شدم خيلي خيلي خوشحالم و تو اين مدت كوتاه انقدر بهتون انس گرفتم كه گفتني نيست ، براي شعر خيلي خيلي قشنگت بي نهايت ازت ممنونم خيلي قشنگ بود و كلي لذت با چشماني نمناك از جنس باران ، نازنينم عكساي مهبد گلم خيلي قشنگه ، هزار ماشاالله عزيز خاله چه بزرگتر و آقاتر شده ، اين چشماي نازش منو كشته ، مهديه جونم حسابي اسپند قربونش برم كه ميگه برف فداش بشم كه بعد از برف بازي خسته شده عزيز دلم ، راستي مهديه نازنينم تو فيس بوك عضوم خانومي ، اسمتو برام تو خصوصي بذار تا ادت كنم نازنين

سلام عزيز دلم . فداي تموم مهربونيات كه از پشت تك تك واژه هات ميشه لمسشون كرد ... قربونت برم عزيزم چشم اسپند هم دود ميكنم . ميام خصوصي .....
مامان پریسا
10 دی 91 13:11
سلام عزیزم
وای چه برف خوشکلی.

این چند روز وبلاگ ها همه برفی شدن

خوبه ما هم از همین جا میبینیم و لذت میبریم.

عزیزم چه خوابی رفته خوشکل خاله


سلام عزيزم . ممنون از حضور گرمت در اين پستِ سرد !
الهه مامان یسنا
10 دی 91 17:00
سلامممممممممممممممممممممم. چقدر دلم تنگ شده بود واستون. چه عکسهای نازی شده فدای مهبد که پشت اون شالگردن گم شده. فقط من میتونم درک کنم که چه سرمایی بوده اونروز. این برف رو که ما به خاطر سرماخوردگی ازش محروم شدیم. دعا کن بازم برف بتونه به این آلودگی غلبه کنه و دوباره بباره تا من و یسنا هم بریم برف بازی اصلا قرار میذاریم باهم میریم برف بازی


سلاااااااااااااام عزيز دلم . خوبي ؟ يسناي گلم بهتر شده ؟
انشالله كه دوباره ميباره و با هم ميريم برف بازي . آخ جون برف بازي با يسنا و مامان گلش چه كيفي ميده !!
مهرنوش مامان مهزیار
11 دی 91 8:07
عزیزم چه عکس های خوشگلی. آرزوی منم برای شما روزهای به سپیدی برف و لحظه هایی به طراوات باران است.


ممنونم مهرنوش جان . آمين به دعاي قشنگت .
mamanebaran
11 دی 91 9:19
مهديه جونم نمي تونم ادت كنم يعني تو سرچ اصلا نمياره ، من آدرسمو خصوصي برات ميزارم
سارا مامان آرام
11 دی 91 9:32
وای عزیزدلم چه عکسای نازی مهبد لپ لپی
خاله عاطفه
11 دی 91 11:13
سلام عزیز خاله.
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوستت دارم عکسات مثل همیشه خیلی قشنگه دست مامان گلت درد نکنه منم تنها کاری که میتونم بکنم اینه که دعای قشنگه مهدیه جون برات تکرار کنم انشاا... با مامان و بابا زندگی خوبی داشته باشید.( مخصوص مامان مهدیه با این کارهای قشنگش که آدم مجذوب کارهاش میشه )

فداي تو خاله ي مهربونم . قربونت برم . راستي براي كار جديدت خيلي برات خوشحالم . ايشالله كه بركت بباره به زندگيتون و توي كارت موفق باشي . ممنون از توجه و تحسينت عزيزم .
مامان ساجده
11 دی 91 14:47
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید


چشم حتماً.
شیما مامان درینا
11 دی 91 17:11
سلام مهدیه عزیز خیلی ناراحتم که پستتو دیر دیدم چه قدر کار خوبی کردی و با شازده پسر رفتی برف بازی چه قدر بهتون خوش گذشته برای روحیه عالیه . عزیزم عکساش خیلی قشنگه براش اسپند دود کن حتماً


سلام عزيزم . قربونت برم ، ناراحتي نداره كه الان ديدي عزيزم . فداي مهربونيهات عزيزم . ممنون از لطفت .
علامه كوچولو
12 دی 91 9:07
سلاااااااااااااااااااااام
ما دوباره اومدييييييييييييم
اخجون اونجام برفه
مهبدجووووووووووووونم چطوره؟[hr
سلام عزيزم . ممنونم مهبد هم خوبه . شما چطوريد ؟
مامان ترنم
12 دی 91 19:45
چقدر عکساش نازززززززززززززززززززززززز بودن دلم ضعف رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت. چقدر خوردنی شما خاله جون. خیلی خیلی می بوسمت. مهدیه جون اسپند یادت نره


ممنونم خاله ي مهربون . شما خيلي لطف داري عزيزم .
عمه سارا وعمه لیلا وعمه ویدا
13 دی 91 23:59
ماشالله مهبد خیلی خیلی قشنگه به عمه های قشنگش برده


بله صد البته كه عمه جوني ها قشنگن . ممنون از حضورتون و ثبت يادگاري براي مهبدم .
مامی یلدا
14 دی 91 18:28
عکس های خیلی زیبایی گرفت
گل پسر ببوس


سلام ممنونم مامي يلدا