مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

روزانه هاي با مزه ي طوطي ِ شيرين زبون ِ ما - قسمت دوم

1391/12/5 10:07
نویسنده : مامان مهدیه
596 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسري اينقدر اين روزها شيطون و شيريني و خوشمزه شدي كه اگه تمام وقتم رو هم براي نوشتن ازت صرف كنم هنوز نميتونم تمام و كمال شيريني ِ شهد ِ بازيگوشي هات و شيطنت هات رو توي اين دفترچه خاطرات الكترونيكي جاودانه كنم تا با هر بار ورق زدنش مزه ي همشون بره زير دندونم ، اما اين ها رو مي نويسم تا با مزه ترين ها ماندگار بشه .....

در كابينت ، يخچال ، كمد ديواري و هر جايي كه فقط قسمتي از سرت و دو تا چشماي خوشگلت توش جا بشه رو باز ميكني و ميگي  " مامان ما نيستيم !!! " بعد هم ماماني بايد طبق روال دنبالت بگرده و از گمشدنت ناراحت بشه و زار بزنه تا گل پسر بياد بگه "  ايناهاش ايجام " ( اينجا هستم ) بعد قهقهه سر بده و دوباره از اول ..... يعني فقط كافيه تو كسي رو نبيني فكر ميكني كه ما هم چشمامون رو بستيم .... قربون اون دل ِ كوچولوت بشم كه صفاي كودكيت خيلي چيزها رو به من ياد ميده . با اينكه دلت خيلي كوچيكه ولي صفاش ، زلاليش و پاكيش برام بزرگترين آموزگاره ....

تا موبايل من زنگ ميخوره و يا اس ام اس مياد ميدوي و ميگي " عمه سمانه - عمه سمانه " و بعد از اتمام مكالمه ميگي " كي بود ؟ " مامان قربون حس كنجكاويت !!

صداي موبايل بابايي هم كه در مياد ميگي " آآ دَمبَري ، دُلي ، مجيد صَپَري" ....! اينا فاميلي همكارها و دوستاي بابا مهدي ( آقا قنبري ،آقاي گلكار كه بابا بهش ميگه گلي و مجيد صفري هم رفيق فابريك باباست)

ماشينمون رو تقريبا 1.5 ماهه كه عوض كرديم ، ولي تو همچنان چشمت دنبال ماشين قبلي ِ . هر جا كه نمونه اي ازش ببيني با گريه داد ميزني و ميگي " ماشين مهدي اِتيش ميحام " يعني اون يكي ماشين ِ مهدي رو ميخوام و فكر ميكني كه هنوز اون ماشينه مال ِ ماست !!!! 

تا يه خورده صدامو ببرم بالا كه تو مثلا ً حساب ببري ، مثل يه شير صداي غرش در مياري كه من بترسم و حساب كار بياد دستم ، مي بيني زمونه رو ...!!

تا من ميخوام خياطي كنم ميدويي به طرف چرخ خياطي ميگي "  حيوطي - حيوطي  " و چنان تنظيمات چرخ رو بهم ميريزي كه تعمير كار بايد بياد و درستش كنه و كاري از دست من بر نمياد ، " دِيچي و مِت " هم از ابزار مورد استفادت هنگام خياطيه !!

خيلي دوستت دارم گل پسر نازنازي ِ من !

مهبد بعد از يك حمام گرم شبانه 4-11-91

وقتي عروسكت نزاره ازش عكس بگيري و همش بخواد بياد جلو و دوربين از دستت بگيره براي جاودانه كردن كودكيش مجبوري كه بزاريش پيش عروسكاي ديگه كه ديگه دستش به دوربين نرسه !!!

مهبد در كنار بقيه عروسكا جا خوش كرده

 عروسك قشنگ من كجا نشسته ؟

اين عكس ها هم داغ ِ داغ ِ ، ديشب ساعت 23.30 ازت انداختم بعد از يه حمام ِ داغ و دلچسب ِ زمستاني .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الهه مامان یسنا
5 اسفند 91 10:03
سلام سلام عزیزم دلم فدای این شیرین زبونیات ی
دیگه دلم غش رفت واست عزیزم مامانی پس کی میای خونمون که بشینم کنار مهبد نازم و باهاش کلی بازی کنم؟


سلام خاله جونم . خوبي . دلمون كلي براتون تنگه . اسفند ماه خوبيه براي تازه شدن ديدارها اينطور نيست ؟؟
مامان شهراد
5 اسفند 91 11:08
خیلی جیگرییییییییییییی مهبد خوشگل
می بوسمت عروسک کوچولوی ناز


ممنون خاله جونم . بوووووس .
mamanebaran
5 اسفند 91 12:02
عزيز دلممممممممممممممممممممم ايشالله حمام داماديت فداي اون لپاي گليت بشم مممممممممن ، مهديه جونم پسرمون هزار الله اكبر شيطون شده ها قربون قيام باشك بازيت بشم من عزيزم مهديه جونم نكن اينكارارووووووووووووووو انقدر دل منو آب نكننننن آخه دلم ضعف رفت براش

ممنونم فاطمه جون ، وقتي به داماديش فكر ميكنم دلم قنج ميره !
آره ماشالله خيلي شيطون شده ديگه من به گردش هم نميرسم . خونه ظرف 1 دقيقه چنان بهم ريخته ميشه كه براي مرتب كردنش حداقل 2 ساعت وقت ميخوام .
تو يه نازونشو داري كه با ناز و اداهاي ملوسش دلت رو ميبره چرا دلتو آب كنم ؟ ببوس دختر ناز نازيمون رو . : : : :
خاله عاطفه
6 اسفند 91 13:56
الهیییییییی من فدات بشم من که ضعف کردم جیگر طلا.قربون اون لپای سرخت بشم علاوه بر عکسات که داغ داغ بود آب حمام هم خیلی داغ بوده عزیز دلم؟من بوس میحام ابد جودتی


آره خاله حوم خيلي داغ بود و مهبد كلي كيف كرد ، ميدوني كه مهبد ژن آب بازي اردك رو هم داره و اگه 3 نيمه شب هم پيشنهاد حموم بدي با دلو جون مي پذيره . اينم بوووووووووووووووووووووس براي خاله عاططه .
مامان الینا
6 اسفند 91 14:10
خاله اون بالا چکار میکنی عزیزم ؟خیلی نازو شیطونی ،بوس برای مهبد جون


آخه خاله منم عروسكم ديگه . مرسي *******
مامان الیناجونی
7 اسفند 91 9:23
الهی بگردم چقدر شیریییییییییییییینن:چی میکشین شما از دست این شیرین کاریها


قربونت برم خاله جون ولي همين شيريني ها گاهي درد سر ساز ميشن !!! ميره توي يخچال ظرف ماست ميريزه رو زمين بعد با خونسردي ميگه " مامان آآآآآآآآآآآآآآآآآآخ ماسته !!"O:
خاله محیا
7 اسفند 91 12:09
جیگر تو گل پسری با این شیرین کاریاتو عکسای خوشگلت.امروز شکرخدا از خواب که بیدار شدی برای اولین بار خندیدی و گفتی مَیا شلااام فدات بشم من که هرروز صبح وقتی میام سمتت جیغ میزنی و میگی بُیو مازییی، ولی امروز کلی بم حال دادی بام خوب بودی.دوستت دارم عشقم. بوووووووووسسسسسس (به قول خودت شلییییت)


سلام خاله ميا . الحمدلله . چه خبر خوبي بود ..... پس بالاخره يه روز صبح هم با خوبي و خوشي بيدار شد . البته گل پسرم هميشه خونه خوب از خواب بيدار ميشه ولي خونه ي شما چون ميدونه كه من نيستم و تنهاش گذاشتم يه خورده بد قلقي ميكنه . ولي باز هم خدا رو شكر كه امروز لبخند زده و مهربون بوده .
مامان سمانه
8 اسفند 91 3:19
وای عزیز دل خاله عافیت باشه معلومه حسابی آب بازی کردی و بهت خوش گذشته جیگر طلا
وای دقیقا" مثل بردیا الان مدتیه فیلم و عکس ازش نداریم چون تا دوربین و میبینه فقط دوربینو میخواد و عکس انداختن تعطیل میشه وای که این بچه ها چقدر شبیهه همن



سلام مامان سمانه . خوبي ؟ آنديا چطوره ؟ برديا جونم چطوره ؟ با هم مي سازن ؟ ايشالله كه 4 تايي شاد شاد شاد باشيد .
مامان آوین
11 اسفند 91 19:24
عزیز دل من! واقعا دل آدم رو آب می کنن با این زبوشون و دلم می خواد بوسش کنم این گل پسر شیرین زبون رو!


مرسي خاله جونم . آوين رو ببوس محكم محكم
بابامهدي
13 اسفند 91 9:25
گل پسر شيرين زبون بابايي انشاالله هميشه تنت سالم و لبت خندون باشه . براي تكميل خاطراتت اضافه ميكنم كه عاشق ميوه خوردن آخر شبها هستي بدو بدو ميري تو يخچال ميگي تي بيت ( كيوي ) ناني ( نارنگي ) پرتگال ( پرتغال) و .... خيلي با مزه صحبت ميكني دردونه ي من !


بابا مهدي مهربون سلام . ميدونم كه هر روز ميخونيمون ولي به دليل مشغله و كار كمتر فرصت نظر گذاشتن داري ، ولي بدون كه وقتي چراغ اين خونه به دست تو روشن ميشه من و مهبد خيلي خيلي خوشحال ميشيم . باز هم واسه ي مهبد عزيزمون نظرات گرم و پر مهرت رو به يادگار بزار . راستي ممنونم كه در تكميل خاطرات هم كمكم كردي . بوس بوس .
مامان نیروانا
14 اسفند 91 11:04
سلام نازنینم، قربون اون صورت گل انداخته ی مهبدم میشم دربست. مرسی که همیشه هستی مهریه جان، حتی وقتی من نباشم. ببوس مهبد شکرشکنم رو


سلام عزيزم . خدا نكنه خاله فريباي نازنينم . ممنونم .