مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

به سلامتي ِ پدر

1392/3/4 9:33
نویسنده : مامان مهدیه
925 بازدید
اشتراک گذاری

امسال انجمن زنان متفكر، انجمن زنان زبل و كلي انجمن متفرقه مشغول بكار شدند كه روز مرد رو با اس ام اس هاي خيلي با مزه به مردان ايران زمين تبريك گفتند و ما هم همه ي اون اس ام اس ها رو واسه بابا مهدي فوروارد كرديم و با يه هديه ي خيلي كوچولو روزش رو بهش تبريك گفتيم .البته همون روزي كه بابا مهدي كادوش رو گرفت آقا مهبد هم صاحب يه هلي كوپتر خوشگل شد كه تا الان دو تا باله هاش شكسته و ....... ديگه تقريبا ً چيزي ازش نمونده آخه خلبان مهبد هلي كوپترش رو مي بره روي اُپن آشپزخونه و با شتاب هولش ميده پايين و ميگه " پر باز "  !!!!!!!!!!!!!!!!!  ( پرواز )

مهبد و بابا مهدي هميشه شاد و سرمست باشيد

روز مرد رو به تمام پدران ايران زمين به خصوص پدر ارجمندم بابا بهمن ، همسر خوب و دلسوزم ، بابا مهدي گل و پدر مهربان همسرم ، بابا مصطفي تبريك ميگم و اميدوارم صد سال زنده باشن و سايه شون بالاي سرمون باشه . يه تبريك اختصاصي هم به مهبد كوچولو ، مرد ِ كوچولوي خونمون ميگم ، اميدوارم كه هميشه شاد و تندرست و سلامت باشي و بتوني اونجوري كه شايسته و بايسته است پيشرفت كني و به قله هاي سعادت و خوشبختي صعود كني . عزيزم تنها آرزوم خوشبختي ِ واقعي ِ توست .

 

به سلامتی پدری که نمی توانم را

در چشمانش زیاد دیدیم

ولی از زبانش هرگز نشنیدم ...!!!

 

مهبد هم ديروز يه گل خيلي كوچولو چيد و به بابا مهدي داد و گفت " بابا روژت مبالك " بابا مهدي هم كه ديگه از شادي در پوست خودش نمي گنجيد.

گل چيده شده توسط دستانِ كوچولوي مهبد و تقديم به بابا مهدي جون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

خاله عاطفه
4 خرداد 92 10:14
سلام.مهدی و مهبد عزیز روزتون مبارک امیدوارم همیشه شاد و خرم باشید


سلام عزيزم ممنونم .
بابامهدي
4 خرداد 92 10:43
مهديه جان منو شرمنده كردي اينجا لازمه از شما تشكر كنم كه تمام زندگيتو با فداركاري داري صرف مهبد كوچولو و من ميكني.اميدوارم كه بتونم يك روزي جبران كنم.


فداي تو عزيزم . همه ي زندگيم متعلق به شما دو تاست . دوسِت دارم عزيزم .
خاله محیا
4 خرداد 92 16:52
من هم این روزو به همه باباها و مردای مهریون مخصوصا" آقا مهبد گل تبریک میگم.
آقا مهدی روزت مبارک انشاالله سایت هزاران سال بالای سر خانوم خوب و مهربونت و گل پسری خوشگلت باشه.


سلام خاله محيا جون . مرسي عزيزم .
الهه مامان یسنا
4 خرداد 92 18:56
روز بابا مهدی گل مبارک باشه


مرسي خاله الهه جون .
مامان الیناجونی
4 خرداد 92 22:19
سلامممممممممممم خوبید چقدر خوشحال میشم وقتی عشق دو همسر و همسفر رو ثبت شده میبینم
مهبد عزیز امیدوارم در آینده ای نزدیک عشق میان پدر و مادر عزیزت را درک کنی و تو هم عاشق آنان باشی
امیدوارم سایه پدر مهربان و همسر عزیزتان سالهای سال مستدام باشد


سلام عزيز دلم . ممنونتم . اميدوارم كه شما هم هميشه شاد و تندرست و عاشق باشيد و زندگي 3 نفرتون لبريز باشه از شادي
مامانیه سپهر
5 خرداد 92 9:07
مهدیه جون، روز مرد رو به آقا مهدی، تو و مهبدم تبریک میگم.


میگم تو واسه اینکه مثل یه مرد بیرون از خونه کار میکنی و مثل یه خانوم به خونه و بچه داری مشغولی.


دلم میخواد یه دل سیر مهبدی رو ببوسم.


چیکار میکنه مهبدم؟ خوبه؟

سلام عزيزم . ممنونم از محبتت . ما خوبيم . شما و سپهر و آقا مهدي چطوريد ؟ خوبيد ؟


مامان روشا
5 خرداد 92 10:18
الهی پدر بچه های شیطان مثل خودش شود این مرد کوچک شما




ممنونم خاله جون .
الهه مامان یسنا
5 خرداد 92 20:13
میگم راستی اون کله ای که پشت سر بابا مهدی هست تو عکس اولی خیلی باحاله.


آره عزيزم اون كله ي عموي مهبد ( عمو مسعود) توي اون روز من 5-6 تا عكس از مهدي و مهبد گرفتم كه به دليل قدم زدن عمو مسعود در بك گراند، توي همشون حضور سبز داره !!!!!!!!!
mamanebaran
6 خرداد 92 9:59
ای تکیه گاه روز های دشوار/ ای که

زبری ذستانت یادآور کوشش های

بی نا امیدی/ پدرم روزت خجسته و

شادمان باد.

تو این دنیا فقط به 2 نفر میشه اعتماد

کرد،اونم پدر و مادرن ... امیدوارم بتونیم

قدرشون رو اونطور که شایستشون

هست بدونیم

امیدوارم سایتون همیشه بالای سر

مهبد نازنینم و مهدیه عزیزم باشه




نگاه قشنگت نور بارون عزيز دلم . بوووووووووووس
مامان الینا
6 خرداد 92 10:35
خدا حفظت کنه پسر مهربونم .منم از کارای تو ذوق میکنم چه برسه به مامان و بابا،جیگلتو بخورم من .
مهدیه جون رمزمو گذاشتم خصوصی
راستی دوستم واسم نوشتی خصوصی داری اما هیچی نداشتم !

فدات مهربونم . دوباره ميام خصوصي ميزارم .
مریم
6 خرداد 92 18:43
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری
امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشید
خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید من یه وبلاگ آشپزی دارم قراره هر روز یه غذا بذارم
البته تازه شروع کردم
اگه اومدی امیدوارم که خوشت بیاد



سلام عزيزم . ممنونم . حتما ًپيشت ميام .
محمد
7 خرداد 92 13:14


آموزشی
8 خرداد 92 10:57
با مطالب جدید آموزشی به روز هستم


چشم خدمت ميرسيم .
مجله خبري بروزترين ها
8 خرداد 92 14:38
جديترين خبر هاي روز درباره نگهداري از كودك هر روز به صورت رايگان براي شما ايميل مي شود در گروه ما عضو شويد http://www.beroztarinha.com/group/
آقا احسان
8 خرداد 92 15:07
سلام. یکی از اون پیامکهارو اینجا هم بذارید، ما هم ببینیم. به وبلاگ مهدی خان هم سر بزنید خوشحال می شه.


آخه ديگه اون پيامك ها بيات شده ، قشنگيش توي همون روز خاص ِ !! چشم خدمت مي رسيم .
مامان ترمه
19 خرداد 92 14:34
عزیزم پسر با محبت
چقدر تو دوست داشتنی هستی
فکر کنم این زیباترین گل و بهترین هدیه هست


ممنونم عزيزم . آره من هم فكر ميكنم بهترين هديه كه بابا مهدي گرفت همين گل كوچولو بود .