مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

توپ

1392/3/8 22:06
نویسنده : مامان مهدیه
841 بازدید
اشتراک گذاری

به كجا چنين شتابان ؟؟!

 

دارم ميرم توپ بيارم .......

مهبد در ارديبهشت 92

توپ بدست آوريد حتي اگر در صندوق عقب ماشين باشد ...........!!!!!

مهبد عاشق ِ توپهاشه ....

پسرم اينروزها بيش از پيش عاشق ِ توپي ، فرقي هم نميكنه كه چه نوعي باشه اسفنجي ، بادي ، پلاستيكي ، پارچه اي ، واليبال و فوتبال و .... اينقدر اين عشق به توپ زياده كه هر موقع ميريم مهموني يا تفريح و ... همراه خودت 3-4 تا توپ داري ، هر موقع هم كه توپ هات واست تكراري بشه با خمير خودت يه توپ درست ميكني و كلي باهاش بازي ميكني و البته فرش هامون رو خميري !! ، يه توپ كوچولو هم داري كه فكر كنم توپ فوتبال دستي ِ و مهرزاد جون بهت داده ، چون اون توپه از همه كوچولوتره بهش ميگي " توپ ناژناژي " نميدونم كه اين عشق ِ به توپ به قهرماني در كدوم رشته ي ورزشي ختم ميشه ولي از اونجايي كه ژنتيك بي تاثير نيست پرتاب توپ با دستهات خيلي خيلي بهتر از شوت كردن بوسيله ي پاهاته ، اگه ژنتيك باشه تو ميشي قهرمان ِ هندبال ، چون هم بابا مهدي از پيشكسوتان ِ اين رشته هست و هم عمو مسعود جزء بازيكنان ِ قهار اين رشته !!!!! فقط از خدا ميخوام كه هيچ كدوم از استعدادهات خاموش و نهفته نَمونه قهرمان ِ كوچولوي من !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله عاطفه
9 خرداد 92 8:21
واااااااااااااااااااای خدای من .من که دلم ضعف کرد الهی خاله فدات بشه قهرمان ،من مطمئنم که شما یه مرد موفق و قهرمان و در کل نمونه هستی و خواهی شد (همه دخترا حسرت این گل پسر مارو میکشن )چون مامان و بابات همه سعیشون دارن میکنن.مهدیه و مهدی عزیز واقعا" خسته نباشید و همیشه تنتون سالم باشه و لبتون خندون و این چرخه گردون بر وفق مراد هرسه شما. مهبد عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم

فدات خاله عاطفه . اما من و بابا مهدي چيزي فراتر از وظيفمون انجام نميديم . حالا ايشالله مامان ميشي اينو خودت درك ميكني . عزيزم ممنونم كه هميشه بهمون سر ميزني و نظراي پر از مهر و محبتت رو برامون به يادگار ميزاري . مانا و پر انرژي باشي خاله عاطفه .
الهه مامان یسنا
9 خرداد 92 19:34
ای جانم. قربون پسر پر انرژی برم من. خوب خاله جون بیا با یسنا توپ بازی کن اینقدر پایه این کاره که نگو!!!!!!! مامان مهدیه جون نگران نباش با بودن مامان مهربونی مثل شما همه استعدادهاش شكوفا میشه قربونت برم


فدات الهه ي مهربوني !!! چشم خاله حتما ً ميام ، اتفاقاً فكر كنم خيلي كيف بده با يسنا توپ بازي كردن !! . ميگم توي اين تعطيلات چه برنامه اي داريد ؟؟
مامان الینا
10 خرداد 92 21:32
ای جانم .تو بیا داماد خوشگل من باش هزارتا توپ برات میخرم عزیز دلم


يعني خاله به جاي جهيزيه توپ ميديد ؟؟؟؟!!!!!
خاله محیا
11 خرداد 92 1:04
جیگرتو که اینقدر عاشق توپی و از خریدن توپ سیر نمیشی.قهرمان کوچولو امیدوارم همیشه موفق باشی چه هندبالیست شدی چه قهرمان یه ورزش دیگه انشاالله همیشه قهرمان باشی عزیز دلم. خیلی عااااشششقققتتتتم.


مرسي خاله محيا جونم . ايشالله كه تو هم خوشبخت و شاد باشي ....
مامان روشا
11 خرداد 92 8:19
آفرین به پدر ورزشکار آقا مهبد


صد البته با مادری مثل شما حتما استعدادهاش زود زود شکوفا میشه در حد تیم ملی


ممنونم خاله جون .

mamanebaran
11 خرداد 92 9:40
وای خدا جونمممممممممممممممم

قهرمان کوچولوی من اینروزا همش

مشغول کسب مقام قهرمانیه

قربونت برم که توب دوست داری ، قربونت

برم که این مدلی تو صندق ماشیینی

ا ا ا ا ا آخه اون تو نبال چی میگردی

آهان توپوتو میخواستی ای ناقلاااااااااا

فدای شامپیون کوچولوی خودم

شامپیون ( یعنی قهرمان قهرمانان )

خاله جون توپ اگه قله ي قاف هم باشه من ميرم دنبالش . مرسي خاله از لقبي كه بهم دادي و صد البته ترجمش ، چون من نميدونستم يعني چي ......روي ماه باران رو ببوس .
نرگس مامان باران قلنبه
11 خرداد 92 15:43
اخه جونـــــــــــــــــــــم
فک کنم ورزشکار ماهری بشه


ايشاالله . عزيزم ممنون كه پيشمون مياي .