مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

قند عسلم 29 ماهگيت مبارك

1392/8/20 13:50
نویسنده : مامان مهدیه
873 بازدید
اشتراک گذاری

 مهبد جان تا اين لحظه 2 سال و 5 ماه و 0 روز و 21 ساعت و 51 دقيقه و 38 ثانيه سن دارد

اين جمله ايه كه همين الان كه دارم مي نويسم سر در خونه ي وبلاگته و ثانيه به ثانيه رشدت رو داره بهم نشون ميده .

قند عسلم 29 ماهگيت مبارك

شيرين عسلم اينقدر شيرين زبون و ماشالله هزار ماشالله دانا شدي كه همه رو كلي از حرفات متعجب ميكني . اين هم نمونه اي از گلواژه هاي پسرك 29 ماهه ي من ....

مامان : مهبد ج.ي.ش نداري پسرم ؟     مهبد در حاليكه ثانيه اي بيشتر نميتونه تحمل كنه : نههههههههه

مامان : اگه ج.ي.شت بريزه توي شلوارت آبرومون ميره ها

مهبد : آبرومون كجاست ؟؟! آبرومون كيه ؟؟!!        

*****************************

مهبد : مامان ماشين خانجي واسه تولدم ميخري ؟

مامان : بله گل پسرم بزار پول هامو جمع كنم ماشين خارجي هم برات ميخرم .

مهبد : فردا تولدمه ها ....!!!

*****************************

بابا : مهبد واسه تولد مامان چي بخريم ؟

مهبد : آبنبات چوبيت 2 تا !!! ( چوبي ) دِرمز و سبز ( آبنبات قرمز و سبز )

بابا : ديگه چي بخريم ؟

مهبد : آدامس خرسي

بابا : از خود راضی الان بريم بخريم ؟ از خود راضی

*****************************

شعر مهبد گل است و لاله ، يه توپ دارم قلقليه ، چند سطر از كتابهاي  مي مي ني ، جوجه طلايي ، يه پسر دارم شاه نداره ، عمو زنجير باف و خيلي شعرهاي آهنگيني كه بعضي ها رو كامل و بعضي ديگه رو با كمك و يادآوري ميتوني بخوني ولي اونهايي رو كه نام بردم از اول تا آخرش بدون كمك ميخوني .

متاسفانه يه فحش هم ياد گرفتي ، از كجا و از كي رو نميدونم !!!!خجالت البته كاربردش رو هم بلد نيستي توي احوالپرسي تلفني هم بكارش ميبري خجالتخجالت خ .ف.ه .ش.و .  چون نا به جا استفاده ميكنيش موجبات خنده ميشه و وقتي كسي بهت ميخنده فكر ميكني خوبه و پشت سر هم تكرارش ميكني . البته ميدونم كه تو همچين ادبياتي نداري و نميدوني كه گفتنش زشته ، اما وقتي برات راجع بهش توضيح ميدم حساس تر ميشي . ميدونم كه هرچي كمتر بهش توجه كنم تو زودتر يادت ميره قلب كوچولوي من ! 

جملات كوتاه دوسِت دارم ، عافيت باشه ، مواظب خودت باش ، شب شما به خير ، ببخشيد ، چرا زحمت كشيديد ، دوسِت ندارم ، دست شما درد نكنه و نوش جون از گلواژه هاي نابي هست كه كاربردشون رو بلدي و خيلي به جا ازش استفاده ميكني . بغل

 

ای تو بهانه واسه موندن
ای نهایت رسیدن
ای تو خود لحظه بودن
تا طلوع صبح خورشید و دمیدن
ای همه خوبی همه پاکی
تو کلام آخر من
ای تو پر از وسوسه عشق
تو شدی تمامی زندگی من

....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله محیا
20 آبان 92 17:40
قند عسل 29 ماهگیت مبارک عزیزم.ماشالا به این پسرِ 29ماهه باهوش.امیدوارم روز به روز شاهد شکوفاییِ گل پسری باشیم. دوستت دارم یه دونه.بوس بوس بوس مرسي خاله محيا جونم . مرسي از نگاه و دعاي قشنگت .
مامان آريانا
25 آبان 92 10:19
29 ماهگيت مبارك مهبد عزيزم.29 ماه مادري هم برتومبارك مهديه جونم ممنونم عزيزم ، ممنون از لطف هميشگيت
مامان الینا جونی
25 آبان 92 19:39
سلامممم سلام صدتا سلام به گل پسر 29 ماهه مون و مامان گلششش چقدر شیرین بود اون صحبتهای بالای مهبد کلا شیرین و خوردنی هستی مهبد جونم
مامان مهدیه
پاسخ
سلام به دوست عزيزززززززززززززززززز و مهربونم . ممنونم خاله جون لطف داري شما . ببوس عسلك رو .
مامانیه سپهر
26 آبان 92 8:09
29 ماهگی گل پسری مبارک.ایشالا 29 سالگی و 120 سالگیش رو جشن بگیرید واسش. خدایا که چقد این پسر شیرین زبونه!!!! آدم دلش میخواد درسته قورتش بده
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم خاله زهرا جون. ايشالله 120 سالگي سپهر جوووون . ممنون از لطف هميشگيت ....
الهه مامان یسنا
26 آبان 92 10:11
قربون شیرین زبون خوش تیپمون برم .29ماهگیت مبارک نفس دوستت دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه.میگم مامانی اینروزا داری فول آلبوم معین گوش میدی نه!!
مامان مهدیه
پاسخ
خيلي با مزه بود الهه . فول آلبوم رو خوب اومدي
مامان الناز
29 آبان 92 16:41
سلام عسلم 29 ماهگیت مبارک مامانی همه چی رمز داره چی کار کنم من
مامان مهدیه
پاسخ
سلااااااااااام عزيزم رمز رو تقديم ميكنم اما نميشه كه اينجا بزارم . آدرس وبلاگت رو بده تا برات رمز رو تلگراف كنم