مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

روز ِ قشنگ ، بهوونه ي قشنگ

1392/11/28 9:47
نویسنده : مامان مهدیه
857 بازدید
اشتراک گذاری

صبح امروز به زيبايي شروع شد . بارش برف در هوايي كه اصلا ً سرد نبود و با دانه هايي به درشتي يك سكه 500 تومني !!! باورت ميشه ؟؟ اينقدر دونه هاي برف درشت و قشنگ بود كه نميشه وصفش كرد....

برف زيباي 27 بهمن ماهتو هم بعد از ديدن بارشِ ديشب انتظار باران و خيسي زمين رو داشتي كه حتي سر برف و باران بودنش با بابا شرط بندي هم كردي زبان اما بعد از ديدن سفيدي زمين كلي ذوق زده شدي و البته شرط رو باختي .

پنجره ي اتاقم در شركت

شازده كوچولوي من

روزاي قشنگ كودكيت داره به شادمانگي هر چه تمام تر در مهدكودك پيشرو رقم ميخوره و خوشحالم از اينكه مربيان ازت خيلي راضين و ميگن محبتت در بين بچه ها بي نظيره .

مامان به دور ژست ِ قشنگت بگرده ....خانم ق ميگه : "مهبد خيلي بچه ها رو دوست داره و براش خيلي مهمه كه همه دوستش داشته باشن ، ميگه مهبد يه آقاي به تمام معناست" بغل

مهبد خوش اخلاق ِ من عزيز دردونه ي من 25 بهمن ماه روز ولنتاين و  29 بهمن روز سپندار مذگان ، كه روز عشق و محبته ، اما به نظر من هر روز خدا روز عشق ورزيدن و دوست داشتنه ، هر روز ميتوني دوست داشته باشي و دوست داشته شوي ، هر روز ميتوني بهترين عشق ها رو توي هوا بپراكني كه حتي تك تك سلول هاي وجود خودت هم به وجد بيان و به نظرم امروز قشنگترين روز بود كه با يه مرخصي 1 ساعته برات شادي وصف ناپذيري رو به ارمغان اُورد كه هم تو لذت ببري و هم تك تك سلول هاي من به وجد بيان . صبح ِ قشنگ ِ امروز شد يه بهوونه ي قشنگ براي ابراز عشقم به تو ....

 اين عكس ها رو اينجا يادگاري ميزارم كه بدوني ما اين روزهاي قشنگ رو چه جوري گرامي داشتيم ...

مهبد در مهدكودك پيشرو

قربون صفاي وجود تك تكتون ...

مهبد و يسناي نازنين

ماه ِ من ....

جديتت رو قربون پسر !لازم به توضيحه كه به دليل بارش يه كمي برف ، اكثر بچه هاي كلاستون نيومده بودند و الان با بچه هاي كلاس خاله مهران توي يه كلاسيد ، به همين دليل بعضي هاشون ازت بزرگترن و اينكه زحمت انداختن همه ي اين عكس ها رو خاله مهران گل كشيده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آريانا
29 بهمن 92 11:11
ايشالله هميشه مهبد عزيزم شاد باشه وبا شادمانگيهاش تك تك سلولهاي مامان مهديه مهربونشو به وجد بياره.آفرين به مهديه عزيزم بابت اين همه خوش سليقگي كه بابت اين روزهاي دوست داشتن به خرج داده.ببوس مهبد اين آقاي به تمام معنا رو.ضمنا"با ديدن عكسهاي مهد دو باره به فكر فرورفتم.لابلاي همه شاديهاتون براي ماهم دعا كنيد بهترين راه رو انتخاب كنيم.مهد يا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان مهدیه
پاسخ
ممنون دوست خوبم . مرسي از همه ي دعاهاي خوبت . انشالله كه همه ي بچه هاي دنيا شاد باشن و شاد زندگي كنن . عزيزم تو هميشه به من لطف داري . اميدوارم كه بتوني بهترين انتخاب رو با توجه به شرايطت براي رشد و پرورش آريانا در نظر بگيري و دخترت رو به كمال آريانايي برسوني .
خاله عاطفه
29 بهمن 92 12:49
نظرام نمیاد
مامان مهدیه
پاسخ
چرا نظرت اومده خاله
الهه مامان یسنا
29 بهمن 92 13:06
عزیزم چقدر سورپرایز شدم از دیدن عکسها مرسی مهدیه جونم ممنونم ازت واییی دلم صعف رفت واسه عکسها خوشحالم که یسنا هم تو این روز قشنگ شریک شده با مهبد مرسی که همیشه هوای یسنا رو داری.میدونی مهبد وقتی مامان به این مهربونی داره معلومه که از مامانش یاد میگیره و اینقدر مهربون میشهدوستتون دارم زیاد
مامان مهدیه
پاسخ
فدات عزيزم . خوشحالم كه سورپرايز شدي يسنا جونو بين بچه ها ديدي . عزيزم راجع به مهربوني هم كمال همنشين در من اثر كرد دوست دارم الهه .
فرهاد
29 بهمن 92 14:29
سلام يكسال و نيم هستش كه هر از گاهي نوشته هاتون رو در مورد فرزندتون دنبال مي كنم،واقعا عشقتون به فرزندتون قابل تقدير هست وقتي نوشته هاتون رو مي خونم با تموم وجود عشقتون رو به فرزندتون حس مي كنم اميدوارم هر روز عاشق تر از ديروز اين وبلاگ رو به روز كنيد"
مامان مهدیه
پاسخ
سلام . ممنونم از حضور سبزتون و ممنونم از اينكه كمي از وقت گرانبهاتون رو براي خوندن دل نوشته ها و روزمرگيها و تجربيات من و پسرم صرف ميكنيد . آمين به دعاي خيلي خوبتون .
مامان الناز
30 بهمن 92 1:06
واي عجب برفي چه پسري چه ماهي الهي هميشه زنده باشي
مامان مهدیه
پاسخ
مرسي خاله جونم
مامان الینا جونی
30 بهمن 92 6:54
سلام خوبید به عجب برفی واقعا که من با دیدن این عکس به وجد اومدم چه برسه شما که لمسش کردید واقعا به این ایمان دارم که هر روز میتونه یه روز قشنگ و مملو از عشق باشه کافیه فقط بخوایم هدیه نازت هم مبارک باشه مهبد عزیزم امیدوارم همه روزهای پیش روتون مملو از عشق و شادی باشه
مامان مهدیه
پاسخ
سلام عزيزم . خوشحالم كه عكس برفي به وجد آوردتون .... آره واقعا ً فقط بايد بخوايم كه روزهامون قشنگ سپري بشه . مرسي خاله جونم
mamanebaran
30 بهمن 92 8:59
عزیزم قربونت برم که این همه ذوق کردی ، فدات بشم که شرطو باختی به به چه گلدونای خوشگلی ، با دیدن این گلدونا آدم حسِ بهاری بهش دست میده عزیزم فدات بشم که این همه دوست پیدا کردی و کلی بهت خوش میگذره ، دوست خوبم خداروشکر که توی این روزای زمستونی روزمره هاتو ن به این گرمی میگذره
مامان مهدیه
پاسخ
فدات خاله فاطمه ي مهربون . چشماتون خوشگل ميبينه خاله . گلدونها هم پيشكش خدا نكنه خاله جونم . مرسي از گرماي حضورت و گرمي ِ كامنتت كه مثل هميشه پر از انرژي بود .
مامان مهدی و زهرا
30 بهمن 92 9:19
خودمونیم ها وقتی موهاش بلنده ،دلرباتره.
مامان مهدیه
پاسخ
مرسي خاله جون .مثل مامانشه ديگه
شیما مامان درینا
30 بهمن 92 9:50
مهدیه عزیزم دوست مهربونم خیلی وقت بود که نمیشد بهتون سر بزنم به دلایل مختلف خیلی دلم براتون تنگ شده بود امیدوارم هر روز زندگیتون به همراه مهبد روز عشق و دوست داشتن باشه و هر روز بیشتر از دیروز غرق محبت باشین اینکه مهبد خیلی با بقیه مهربونه اصلاً جای تعجب نداره وقتی یه مامان پر انرِژی و گرم و مهربون مثل مهدیه جون داره
مامان مهدیه
پاسخ
وااااااااااااااااي ببين كي اومده ديدنمون !!!! دوست خوشگل و عزيزم .... شيماي نازنينم قربون شما و دلايلتون . سر نزده به ما هم عزيزي مرسي از دعاي بسياااار خوبت . دلم برات خيلي تنگ شده خيلييييييييييييييييييييي قربون لطف و محبتت كه هميشه شامل حال من شده .مهربوني از خودته دوست بي نظير من !
خاله عاطفه
30 بهمن 92 14:03
نه دوبار کلی از خودم خلاقیت در کردم بلاخره تونستم جمله های خوشگل بنویسم اما نیامد
مامان مهدیه
پاسخ
الهييييييييييييييي ناراحت نباش خاله وقتي يه بار تونستي دوباره هم ميتوني
مامان الینا جونی
1 اسفند 92 6:46
احساسات خیلی شبیه امواج هستند ؛ نمی توانیم مانع آمدنشان شویم ، اما میتوانیم انتخاب کنیم روی کدامشان سوار شویم .
مامان مهدیه
پاسخ
جمله ي بسيار زيبايي بود و جاي تامل و تفكر داره !!! مرسي دوست خوبم
مامان یسنا
3 اسفند 92 9:28
سلام دوست خوبم چــــه برفـــــــی. دوس دارم برف و خیــــــــــــــــلی آفرین به این گل پسر با محبت که اینقد آقاست. و آفرین به این مامان دوست داشتنی که واسه پسر نازش وقت میذاره . امیدوارم همیشه و همیشه همینطور شاد و گرم و عاشق بمونین.
مامان مهدیه
پاسخ
سلام عزيزم . ممنونم خاله ي مهربون . مرسي از دعاي بسيار خوبت . انشالله كه شما هم شاد و گرم و عاشق پيشه باشيد هميشه ....
مامان یسنا
4 اسفند 92 8:11
خصوصی داری عزیزم
مامان مهدیه
پاسخ
مرسي عزيزم .