مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

ميم مثل مـــــــــادر

1393/1/31 10:14
نویسنده : مامان مهدیه
657 بازدید
اشتراک گذاری

مادر خوبم :
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود
و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود
روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد .

مــــــادر


واژه اي كه نمیتوانم کلامی در مورد اش بنویسم و عاجزم از وصفش
فقط از خداوند میخواهم که تن سالم به مامان ِ گلم و همه ي مادران دنيا بده كه هميشه به دستان نوازشگرشون نيازمنديم و آغوششون رو گرم نگه داره كه امن ترين پناهگاه دنياست . خـدایا بالاتر از بهشت هم داری....؟ برای زیر پای مــــــــادرم می خواهم !!

مامان ِ گلم اين شعر تقديم به شما ، با يك دنيا ارادت و احترام :

آسمان را گفتم
می توانی آیا
بهر یک لحظهء خیلی کوتاه
روح مادر گردی
صاحب رفعت دیگر گردی
گفت نی نی هرگز
من برای این کار
کهکشان کم دارم
نوریان کم دارم
مه وخورشید به پهنای زمان کم دارم
خاک را پرسیدم
می توانی آیا
دل مادر گردی
آسمانی شوی وخرمن اخترگردی
گفت نی نی هرگز
من برای این کار
بوستان کم دارم
در دلم گنج نهان کم دارم
این جهان را گفتم
هستی ومکان را گفتم
می توانی آیا
لفظ مادر گردی
همهء رفعت را
همهء عزت را
همهء شوکت را
بهر یک ثانیه بستر گردی
گفت نی نی هرگز
من برای این کار
آسمان کم دارم
اختران کم دارم
رفعت وشوکت وشان کم دارم
عزت ونام ونشان کم دارم
آنجهان راگفتم
می توانی آیا
لحظه یی دامن مادر باشی
مهد رحمت شوی وسخت معطر باشی
گفت نی نی هرگز
من برای این کار
باغ رنگین جنان کم دارم
آنچه در سینهء مادر بود آن کم دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله عاطفه
1 اردیبهشت 93 9:04
سلام عزیزم قربونت بشم خواهر جونی که واژه واژه متنی که نوشتی پر از احساسه. مامان و خواهرای گلم روزتون مبارک انشاا... همیشه سالم وسرزنده باشید و صدای خنده هاتون عرش رو بلرزونه.(من مثل تو بلد نیستم بنویسم )دوستتون دارم
مامان مهدیه
پاسخ
سلام عزيزم . قربون تو عزيزم . روز تو هم مبارك . انشالله در خنده هايي كه قراره عرش رو بلرزونه تو هم همراهمون باشي مهربـــــــــــــــونم اينقدر هي نگو من بلد نيستم . الان به اين خوبي نوشتي عزيزم . سپاس از لطف بيكرانت
mamanebaran
1 اردیبهشت 93 9:27
زن های خوب همانند گلهای قالیند ، نه انتظار باران را دارند و نه دلهره چیده شدن ، دایمی اند و ماندگار ، مناسبتها تنها بهانه ایست تا از بهترینها یاد کنیم ( روز فرشته های روی زمین مبارک )
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم عزيزم . لطف و محبتت هميشگي و موندگاره ، تا مدتها بعد اثر انرژي هايي كه بهم ميدي روي من ميمونه . گل قالي ، خوشگل خانوم روز شما هم مبارك . بوووووووووووووووووووس
الهه مامان یسنا
1 اردیبهشت 93 11:32
ای جونم روزت مبارک خانم گل
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم نازنين بانو روز شما هم مبارك
مامان نیروانا
1 اردیبهشت 93 13:13
عزیزدلم، ببخش دیروز خیلی سرم شلوغ شد نتونستم بیام اینجا برات یادگاری بنویسم و تبریک بگم. شادباش منو امروز بپذیر. تا همیشه برات شادی و تندرستی آرزو دارم عزیزم. مرسی از همه ی محبتی که با تمام وجود و بی ریا بهم هدیه میدی. از لینک هم خیلی خیلی ممنونم، خوش بحال مانترای اهورایی! با اینهمه خاله و خاله زاده ی نازنین
مامان مهدیه
پاسخ
عزيزم با تمام وجودم ممنونم بابت تبريك زيبا و دعاي قشنگت . روز شما هم مبارك فريبا بانو . قربون مانتراي اهورايي و نيرواناي عزيزم . خيلي دوستتون دارم و اميدوارم كه هميشه تندرست و سلامت و شاداب باشيد .
عشق مشکی یواش
2 اردیبهشت 93 6:18
سلام روزت مبارک
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم از محبت شما
مامان آريانا
2 اردیبهشت 93 9:12
سلام،روزتون مجددا" مبارك.ايشالله كه هميشه شاد باشيدوخدا مامان مهربونتون رو براتون سالم وسلامت حفظ كنه.
مامان مهدیه
پاسخ
سلام عزيزم . ممنونم . خدا تو رو واسه آريانا و مامانت رو واسه هردوتاتون نگه داره
مامان مهدی و زهرا
10 اردیبهشت 93 20:40
روز تو ومادر محترمت مبارک عزیز،چه قدر زیبا مینویسی
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم دوست خوبم روز شما هم مبارك . لطف داري شما زيبا ميخوني