مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

براي فرداهاي مشتركتان

1393/2/16 13:54
نویسنده : مامان مهدیه
479 بازدید
اشتراک گذاری

اينروزهاي شيرين كودكي ِ مهبد اگر چه خيلي خيلي با چاشني نمك و گاهي عسل همراه شده و روز و روزگارمان را خيلي با مزه تر از قبل كرده اما همه ي حواسم را سرمايه كرده ام براي ساخت فرداهاي زيباي پسرك ! پسركي كه گاهي مرغش فقط يه پا دارد  و به جز خواسته ي خودش هيچ چيز ديگيري را نمي خواهد ، پسركي كه در اوج شيطنتش لبخند ِ پر معنايي تحويلت ميدهد كه حساب كار به دستت بيايد و بداني نقشه اي در سر مي پروراند ، پسركي كه خواسته هايش خيلي بزرگتر از بزرگي تعداد روزهايي است كه پشت سر گذاشته است . پسركي كه با بيان شيرينش زمزمه هاي دوستت دارم هايي سر ميدهد كه خوش صداترين و خوش نواترين موجود دنيا هم نخواهد توانست به رقابت با او بپردازد .....

من در اين اثنا به همه چيز فكر ميكنم ، به سالهاي بسيار بعدي كه قرار است شريكي داشته باشد ،همراهي براي روزهاي عاشقي و همپايي براي رفتن به قله هاي خوشبختي . شايد خنده دار باشد اما فكر ميكنم به روزگاري كه عروسكي قرار است از راه برسد و همدمي براي پسرم و دختري براي من باشد . نميدانم نيمه ي پسركم را چه كسي تكميل خواهد كرد اما از همين امروزها حواسمان هست كه پسرك چه چيزهايي را بايد ياد بگيرد ، چه جوري دلجويي كند ، چه جوري عشق بورزد ، چه و چه هايي در سرم هست كه از همين امروزها شروع كرده ام براي آموزششان به پسركي كه روياهاي بسيار بزرگي برايش در سرم دارم ، ميخواهم فضيلت هاي خوب ، عادتهاي پسنديده ، كردارهاي شايسته ي يك زندگي را يك به يك برايش ديكته كنم ، ميدانم كه سرمشق خواهد گرفت .....

عروسكم با تو هم خيلي حرفها دارم ، حرف هايي كه زنانه ي زنانه است و نميشود به مردها گفت و اگر آنها را با پسركم در ميان گذارم شايد گوشش بدهكار نباشد ، آنها را فقط بايد به خودت بگويم براي مباداهايي كه ميدانم حتما ً به دردت خواهد خورد ، حرفهايي از جنس حرير كه لطافش را فقط تو خواهي فهميد . دختركم من تمام تلاشم را بكار ميبرم تا تمام حس هاي خوب و زيبا را به پسرك انتقال دهم و اين پسرك هست و دنياي مرام و معرفت خودش .... خلاصه كه از اين به بعد براي تو هم چند خطي خواهم نوشت ..... براي فرداهاي مشتركتان !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله عاطفه
16 اردیبهشت 93 14:15
یعنی منم اونروزو میبینم انشاا... که این شازده کوچولو از پسش بر میاد من مطمئنم.آفرین به مهدیه بانو که از الان بفکره دختر خواهرشه ( تورو خدا دعوام نکن فقط میخواستم اذیتت کنم )
مامان مهدیه
پاسخ
انشالله كه ميبيني . ممنونم از اطميناني كه ميدي ....
الهه مامان یسنا
16 اردیبهشت 93 14:42
خوش بحال اون عروسک با یه همچین مادرشوهری..
مامان مهدیه
پاسخ
اي بابا من كه واسه عروسك كاري نميكنم ، فقط ميخواستم بهش يادآوري كنم از حالا حواسم هست كه مهبد رو آماده ميكنم براي اون روزهاي همراهي .... كه اگه روزي خداي نكرده مهبد بي معرفتي كرد ، عروسك خيال نكنه كه مهبد نديده و يا ياد نگرفته !!!
مامان سیما
16 اردیبهشت 93 23:22
خاله متی فک کنم یخورده واسه این گپ و گفت ها زود اقدام کردیااااااا به این فکرها بگو برن سر فرصت مناسب بیان سراغت......
مامان مهدیه
پاسخ
نه خاله سيما ، فكر نميكنم زود باشه ، چون شخصيت بچه ها توي 5 سال اول زندگيشون شكل ميگيره ، توي اون سن هاست كه محبت كردن ، خوب صحبت كردن ، لحن كلام و ... و ... رو ياد ميگيره ، به قول فاطمه يكي از دوستانِ عزيز ، توي همين سن هاست كه گذشت كردن رو ياد ميگيره و آماده ميشه براي ما گفتن نه من گفتن ..... تازه به اين فكرها گفتم يواش يواش سراغ تو هم بيان ...
مامان الینا جونی
18 اردیبهشت 93 9:04
مهدیه جون خیلی فکرای قشنگی داری و معلومه همین که از دغدغه ها فارغ میشی میری سراغ فکرای خوب واسه گل پسر واقعا که آفرین به شما مادری که از همین الان در جستجوی آینده ای روشن برای دلبندت هستی و همچنین عروسکی که قراره در آینده خوشبخت شه خوشا بحال عروسک
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم عزيزم . انشالله كه همه ي بچه هامون آينده ي روشني داشته باشن .
مامان آریانا
20 اردیبهشت 93 7:16
سلام،براي مهبد عزيزم وعروسك فرداها هرچه خوبيه آرزو مي كنم.مادر شوهر عروسك فرداها آفرين برشما كه به همه چيز فكر ميكني .اما بايد بگم خيلي چيزها رو بچه ها تو خانوادشون وبا ديدن ولمس كردن درك مي كنن .براي شما كه ماشالله يه خانواده سراسر عشقيد وبا اين عشق ورزيدن شما به خانواده ومهبد نبايد نگراني در اين زمينه وجود داشته باشه.
مامان مهدیه
پاسخ
سلام معصومه جان . ممنونم از لطف و مهربوني كه به من داري . نه جاي نگراني كه نيست اما مطمئنم سرمايه كردن حواسم براي اينروزهاي مهبد خيلي مفيد خواهد بود . اميدوارم كه همه ي بچه هاي ايران زمين سعادتمند باشن
فريبا
20 اردیبهشت 93 13:49
آفرین مامان بانو! همه ی انرژیت رو برای امروز مهبدم خرج کن، فرداهاش خودش ساخته میشه و من مطمئنم که تو همین منظور رو داشتی از اینهمه احساسات قشنگ و بی بدیل واسه شازده پسر و شازده خانومش. قربون همه تون برم من
مامان مهدیه
پاسخ
آره فريبا جون دقيقاً منظورم همين بود . ممنونم از همراهي و لطف هميشگيت . خيلـــــــــــــــي عزيزيد به خدا
مامان مهدی و زهرا
21 اردیبهشت 93 9:33
آفرین که سعی در درست تربیت کردن بچه داری فخدا کمکت کنه ،و از اون مهمتر خدا یک فرشته ی واقعی رو نصیب پسرتون کنه
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم عزيزم . فقط توي اين زمينه از خدا كمك ميخوام . دلم ميخواد يه مـــــــــــرد به تمام معنا تربيت كنم ، يه شخصي كه بتونم با افتخار راجع بهش صحبت كنم . اميدوارم كه خدا هم هميشه سايه اش بالاي سرمون باشه و در پناه امن خودش بهمون كمك كنه .
مامان
22 اردیبهشت 93 11:31
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم
ترمه
24 اردیبهشت 93 15:34
مارو عروسی دعوت میکنید؟
مامان مهدیه
پاسخ
صد البته عزيزم .