مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

پسرم بزرگ شدي لالايي هام يادت نره ....!

1393/3/22 0:00
نویسنده : مامان مهدیه
701 بازدید
اشتراک گذاری

شاهزاده ي بهار

در بيست و دومين روز از آخرين ماه بهار زيباتر از يكايك گلهاي بهاري شكفتي و فصل جديدي را در زندگي ما آغاز كردي ، عشق ، نور ، جلا و رنگي كه تو به روزگارمان پاشيدي خاطره انگيزترين و رويايي ترين بهار را برايمان جلوه گر شد ، و اكنون سومين سال است كه به شكرانه ي بودنت دستانمان را بسوي درگاه خدا بالا ميبريم و بخاطر بهترين هديه اش شكرگزاري ميكنيم .

شكوفه ي بهاري ام 

حس ِ زيبايي كه حضورت به من داد با هيچ زباني قابل بيان نيست ، فقط بايد مادر بود تا اين حس ناب را تجربه كرد. با حضورت در زندگي ام تغييرات زيادي ايجاد شد و اينها همه گامي بود بسوي تكامل ، با حضورت زندگي برايم معنا يافت و تو باعث شدي در بهار كمي بيشتر درنگ كنم ، بهتر ببينم ، بهتر بشنوم ، بهتر بخوانم ، بهتر درك كنم و قدم به قدم به و بهتر شوم ، تو با وجودت بهــــار با همه ي زيبايي هايش را برايم به ارمغان آوردي ، عطر تنت پر است از عطر شكوفه هاي بهاري و من برايت عاشقانه آرزو ميكنم . برايت سلامتي و اوج گرفتن روح و روان و انديشه ، گفتارنيك ، پندار نيك ، انديشه نيك آرزو دارم ، برايت خوشبختي و به كمال لايتناهي رسيدن را آرزو دارم .برایت آرزو دارم آرامش داشته باشی، برایت آرزو دارم آزاد از هر گونه آزار و ضرر باشی. برایت بهترينها را  آرزو دارم عزيزم ..

                                                                                                                      مامان مهديه

پسر دوست داشتني ام

روز تولدت بهترين بهانه براي فكر كردن به روزهاي گذشته ي زندگيست ... چه زود و چه زيبا گذشت !! روزي كه به دنيا آمدي هرگز نميدانستي زماني خواهد رسيد كه آرامش بخش روح و روان كسي باشي كه با بودنت دنيا برايش با ارزش تر و زيباتر است ، تو هدفي ! خود ِ خود ِ هدف ... با تو تمام تلاشهايم در زندگي معنا مي يابد .

بهانه ي زندگيم و بزرگترين هدفم

ورق خوردن برگ سبز ديگري از زندگي ات را تبريك ميگم و قهقهه هاي آسماني و آرامش زلال زندگي را برايت آرزو دارم . تقديم به تو شاه پسري كه شكفتن هيچ گلي زيباتر از لبخندت نيست ....

                                                                                                            بابا مهدي

پسندها (3)

نظرات (5)

الهه
22 خرداد 93 1:51
تولدت مبارک شاه پسر گل و دوست داشتنی ما....
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم خاله الهه ي مهربــــونم
الهه
22 خرداد 93 2:19
هوووووورررررررااااااااااااااااااا تولد تولد تولدت مبارک بیا شمعا رو فوت کن تا صد سال زنده باشی.. مامان مهدیه تولد گل پسری مبارک... امروز از طرف من 3 تا ماچش بکن محکم و آبدار...جوری که صداشو من از اینجا بشنومها...سالگرد مامان شدنت هم مبارک
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم عزيز دلم . چشم اطاعت ميشه عزيزم . جاي شما توي جشن خيلي خالي بود ها !!!
مامانی
22 خرداد 93 8:20
تولدت مبارک گل پسر ناز الهی همیشه تنت سالم و لبات خندون باشه
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم خاله ي مهربون . اميدوارم كه شما هم هميشه شاد و سلامت باشي
مامان باران
23 خرداد 93 0:10
مهبد نازنینم تولدت مبارک ، سالروز زمینی شدنت مبارک ، عزیز دلم از خدا میخوام همیشه این روز پر از خاطره رو کنار پدرو مادر مهربونت جشن بگیری ، عشققققققققم الهی که همیشه شاد باشی و خوشبخت مهدیه نازنینم سومین سالگرد مادر شدنت مبارک امیدوارم سایه پرمهرت همیشه بالای سر مهبدم باشه خیلی خیلی بهت تبریک میگم . بابا مهدی مهربون سومین سالگرد پدر شدنتونم مبارک امیدوارم همیشه خدای بزرگ پشت و پناهتون باشه
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم خاله فاطمه جونم . مرسي بابت يكايك آرزوهاي قشنگت . به اميد اينكه دوستي هامون به بهوونه ي همين كوچولوها هر روز پر رنگ تر از ديروز بشه . دوستتون دارم و يه دنيا عشق براتون آرزو ميكنم . هميشه شاد و خوشحال و مثل هميشه پر انرژي باشي
مامان آریانا
24 خرداد 93 7:52
سلام،تولدت مبارك مهبد عزيزم.ايشالله هزار ساله بشي.مهديه جون به شما هم تبريك مي گم .مبارك باشه سومين سالگرد مادر شدنت.خدا مهبد جون رو بهت ببخشه.خسته نباشي از جشن تولد.
مامان مهدیه
پاسخ
سلام خاله معصومه . ممنونم عزيزم ، انشالله به زودي تولد يكسالگي آرياناي نازنين رو بگيري . جاتون خيلي خالي بود عزيزم