مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

مهر+ آبان = مهربان !!

1393/8/26 10:57
نویسنده : مامان مهدیه
1,731 بازدید
اشتراک گذاری

يه لحظه هايي هست كه تو زندگي خيلي ها اتفاق ميوفته كه  لذت ِ تجربه ي اين لحظات شيرين تا مدتها بعد توي ذهن باقي مي مونه ... لذت ِ داشتن دوستان ناب ، لذت داشتن خانواده خوب ، لذت ِ داشتن كودكي كه هر لحظه بودنش يه تجربه ي شيرين و دوست داشتنيه ! اينها همه رو گفتم تا بگم روز پنج شنبه و شب تولدم رو با دوستاني بهتر از آب روان ، همسر ِ عزيز و پسرك ِ شيرين زبون گذروندم .... اون روز سعادت ديدار خيلي از دوستان قديمي رو پيدا كردم و تقريبا ً همه ي دوستاني كه امكان ديدارشون ميسر نبود از طريق پيامك و مابقي ابزارهاي ارتباطي باهام در تماس بودند ، خداي مهربونم شكرت بخاطر ِ داشتن و ديدن ِ  اينهمه خوبي و زيبايي ....!

پنج شنبه با گروه كودكان شاد در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان قرار گذاشتيم ، اگرچه نميدونستيم كه از قبل بايد با كانون هماهنگ ميكرديم و كارمندان ِ كانون با آغوش باز پذيراي كوچولوهاي ما نبودند ، اما ساعات ِ خوبي رو با مادران و بچه هاي نازشون در پارك آزادي گذرونديم ....

توي عكس زير كه لب و دهن هر كدومتون به يك طرفه ، در حال نوش جان كردن ِ كيك هستيد ...چشمک

شب مهمون داشتيم و قرار بود دوستانمون براي شام پيشمون باشن ، دوستاي خوبمون زحمت كشيده بودن و براي تبريك تولدم كيكهاي خوشمزه خريده بودند ، مهبد اونروز با من اتمام حجت كرد و با قيافه ي كاملن حق به جانب گفت : "بهت ميگم اول تولد ِ منه !!! امشب تولد منه !!! " و از اينكه به من تبريك ميگفتن ناراحت ميشد و بخاطر خوشحالي پسرك شمع هاي 29 سالگي توسط نفسهاي گرمش فوت شد و كيك با دستان ِ كوچكش برش خورد . خدايا شكرت بخاطر داشتن دلبندي كه نفسهايم را بند به نفسهايش كردي ...

 روزگارم بد نیست ...
تکه نانی دارم خرده هوشی سر سوزن ذوقی
مادری دارم بهتراز برگ درخت
 دوستانی بهتر از آب روان
 و خدایی که دراین نزدیکی است
لای این شب بوها پای آن کاج بلند
روی آگاهی آب روی قانون گیاه
 من مسلمانم
قبله ام یک گل سرخ
جانمازم چشمه ، مهرم نور
 دشت ، سجاده من
 من وضو با تپش پنجره ها می گیرم ......

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان الهه
27 آبان 93 13:14
بازم تولدت مبارک بانوی زیبای پاییز... ای جووونم از کیک تولد معلوم بود تولد کیه؟
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم دوست عزيزم ... خوشحالم كه دوستاي گلي مثل شماها دارم . ممنونم از هديه ي خيلي قشنگت . عزيزم ممنون كه به يادم بودي ديدي كيك رو ؟
مامان گلشن
1 آذر 93 18:17
تولدتون مبارک وهمیشه همینطور شاد شاد باشین
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم
مامان باران
4 آذر 93 8:46
مهدیه جووونم تولدت یه دنیا مبارک قربونِ دوست آبانی خودم برم که اینهمه عشقــــــه عزیزم از خدا میخوام که همیشه بهترینها رو کنار همسر نازنینت و مهبد عشقم بگذرونی وای قربونِ این شاه پسر برم من با اون چشمای خوشگلش ، عسلِ دلِ خاله الهی که همیشه کنار دوستای نازنینت بهت خوش بگذره
مامان مهدیه
پاسخ
فداي تو فاطمه نازنينم بشم من . تو هم دوست نازنين ِ آباني ِ مني ! ممنونم از آرزوي قشنگت و ممنونم كه محبت بيكرانت رو هميشه بسوي ما روونه ميكني . داشتن ِ دوستان ِ با محبتي مثل شما با ارزشترين گنج دنياست . عاشقتونم عزيزاي دلم
مامان لیلا
8 آذر 93 0:29
عزییییییزم بازم تولدت رو تبریک میگم الهی همیشه سالم و شاد باشی و سایه ات بالای سر گل پسر
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم مهربونم . الهي كه هميشه تنت سالم و لبت خندون و تنور دلت گرم باشه . مي بوسمتون