مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

دردانه ي سه سال و نيمه من

1393/9/15 10:26
نویسنده : مامان مهدیه
1,824 بازدید
اشتراک گذاری

جوابِ دندان شكن

يه روز كه از من و بابايي درخواست خريد تبلت كرده بودي و من و بابا هم داشتيم قانعت ميكرديم كه داشتن اين تكنولوژي براي سن و سالت خيلي مناسب نيست و چرايي هاش رو برات شرح ميداديم ، چشمات ضعيف ميشه ، توپ بازي و بپر بپر بهتر از يكجا نشستنه و ... بعد ساكت شدي و چيزي نگفتي . يعني اينقدر منطقي عمل كردي كه متعجب شديم .... گذشت تا ديروز !!!

وقتي ميخواستيم آماده بشيم و به مهمونيِ تولد يكي از دوستاي خوبمون بريم ، داشتي شيطنت ميكردي و هر چه كه من تنت ميكردم از تنت در ميوردي و قهقهه سر ميدادي و لباسها رو پرت ميكردي اينور و اونور !! صبرم لبريز شده بود و كمي تن صدام رو بالا بردم و گفتم : لوس نشو پسر ، تو ديگه مرد شدي !! سريع در جوابم گفتي :       " يعني من بزرگ شدم اين كارا زشته ؟؟! "

بعد از گرفتن تاييديه از من سريع پاسخ دادي كه : " پس اگه من بزرگم تبلت برام بخر " و وقتي تعجبم رو ديدي ادامه دادي  " اگه هم توچولو ام پس بزار پرت كنم ديده "

و من تعجبتعجبتعجب از اين استدلال ِ به جا و شيرينت اصلا ً حرفي براي گفتن نداشتم خجالتخجالت

****************************************

فيلتر شكن

مهبد : ماماني چرا جديدا ً ديگه تو فيلتر شكن نميري فقط تو وايبري ؟؟!

مامان : فيلتر شكن چيه ؟تعجب

مهبد با عصبانيت : همون كه لپتاپ روشن ميكني ميري توش عكس ميزاري ؟؟!

مامان : فيس بوك رو ميگي ؟؟!

مهبد :  آره آره فيس بوك خندونک

****************************************

دردونه شيرين زبون من ، روزهاي سه سالگيت داره به شيريني هر چه تمام تر ميگذره ، مفهوم دوست رو خيلي بهتر از قبل درك ميكني ، دوستايي كه هر از گاهي تخيلي باهاشون تلفني حرف ميزني و قرار مدار ميزاري !! شيرين زبوني هايي كه هر روز برام ميكني و گاها ً من يادم ميره كه برات ثبتشون كنم و درگير روزمرگي ها ميشم . عزيزكم ميدونم اين روزهاي شيرين ِ كودكيت فقط خاطره شون برامون ميمونه و تو خيلي زودتر از اون چيزي كه من فكرش رو بكنم بزرگ خواهي شد و من پير .... در تلاشم كه بتونيم در كنار هم روزها رو به خوشمزگي هر چه تمام تر سپري كنيم و افسوس نخوريم كه از دستشون داديم . اينروزها آسمان دلم نيمه ابري همراه با وزش باد در برخي نقاط !!!! اميدوارم كه آسمون دلت هميشه آفتابي باشه گلكم . چيزي تا پايان پاييز نمونده و برات هر چه خوبي و خوشي ِ از خدا ميخوام .

پسندها (4)

نظرات (6)

زیبازن
18 آذر 93 7:16
مهدیه جان سلام، از شما دعوت می شود، به خانواده زیبازن بپیوندید، زیبازن محیطی برای آموزش، یادگیری، سرگرمی، لحظات شیرین، دردودل و استفاده از تجربیات یکدیگر. منتظر حضور گرمتان هستیم. زیبازن برای تمام بانوان ایرانی WWW.ZIBAZAN.NET
مامان گلشن
22 آذر 93 18:44
بچه ها خیلی زودتر از اونی که فکرش رو کنیم حواسشون به حرفها واعمال ما بزرگترهاست وسر به زنگها حرفشون رو میزنن .خدا حفظش کنه این گل پسر باهوش رو
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم عزيزم . آره واقعا ً همينطوره
مامان آریانا
25 آذر 93 13:52
ماشالله به عزيزدلم.مهديه جون خدا برات حفظش كنه.ببوسش.
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم معصومه جان . انشالله خدا همه كوچولوهاي ناز و دوست داشتني رو حفظ كنه
مامان النازي
25 آذر 93 15:18
سه سال و نيمه شدنت مبارك گل پسر قشنگ ايشالله هميشه سالم و شاد باشي قربون اون شيرين زبونيات واي مهديه جون اين تبلت خواستن بچه ها شده دردسر الناز كه تمام وقتشو پر كرده خيلي كار خوبي كردي كه تا الان نخريدي اما با اين جواب دندون شكن حق پسرمون يه تبلت خشگله
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم مامان ِ الناز جون . آره واقعن الان يكي از خواسته هاي مهبد داشتن تبلته كه فقط و فقط بخاطر آسيب نديدن چشماش و همچنين يه گوشه نشتن و بازي كردن با تبلت براش نميخريم . دوست دارم اول فرهنگ استفادش رو ياد بگيره بعد داشته باشه كه خداي نكرده باعث آسيب نشه براش . قربون الناز خانوم ناز بشم كه دلم كلي براش تنگ شده .
مامان باران
26 آذر 93 8:35
عزیزم سه و سال و نیمه شدنت مبارک فدات بشم آخه من که انقدر تو خوشگل حرف میزنی میام میخورمتااااااااااااااااااااااااااااا مامان چرا دیگه تو فیلتر شکن نمیری مهدیه جوووونم از خدا میخوام همیشه روزهای مادرنت به خوبی و خوشی بگذره ، دوست مهربونم که این روزا خیلی خیلی برات باعث زحمت شدم
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم خاله فاطمه ي مهربــــــــــــون و پـــــر انرژي ممنونم از همه محبتها و همراهي هات عزيزم . شما رحمتي اين چه حرفيه عزيز دل ممنونم از دعاي خوب و قشنگت . الهي كه مادرانه هاي شما هم هميشه به شادي و سلامتي بگذره . عاشقتــــم هم شما و هم باران عزيزم با اون صداي دلنشينش كه تو وايبر برام به يادگار گذاشته فيلتر شكنم ميايم به زودي
مامانه ثنا
7 دی 93 9:38
سلام. ماشالا به این گل پسر روی ماهشا ببوس وب نازی براش درست کردین
مامان مهدیه
پاسخ
سلام ممنونم دوست خوبم .