مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

اسپرت !!!! و يه دنيا شيرين زبوني

1393/11/28 8:30
نویسنده : مامان مهدیه
736 بازدید
اشتراک گذاری

حيفم اومد اين خاطره ي خوشگل رو برات ثبت نكنم بغلبغل

ديروز داشتيم با جورچين آهنربايي با هم بازي ميكرديم و تن آدمك هاي روي صفحه مغناطيسي لباس مي پوشونديم . دختر روي صفحه من بودم و پسركش تو ! گفتم بيا لباس تنمون ( آدمكها ) كنيم بريم خيابون و ميخواستم كه يه جورايي انتخاب لباس رو تمرين كرده باشيم . يه كاپشن چرم بهت پيشنهاد دادم و سريع چسبوندمش روي تن پسرك .

بي درنگ جواب دادي  " من نميخوام اينو بپوشم ، يه لباس اسكورت تر ميخوام بپوشم ! " و يه سوئي شرت و شلوار اسپرت از بين لباسهاي جورچين انتخاب كردي و تن آدمك كردي و من تعجبتعجبمتفکر 

*************

و دومين شيرين زبوني ِ ديشبت وقتي بود كه از حموم دراومدي و كلي ادكلن به خودت زدي و دهنت رو مسواك زدي و مثل يه گل خندون اومدي روبروي من و بابا و گفتي " شبتون خوش " و نشستي روبرومون ! محبت

دورت بگردم كه به شكرانه ي قد كشيدنت و بزرگ شدنت و بزرگ منشانه بودنت و اينهمه شيريني زبوني و پاكي كه توي دنياي قشنگ و شيرين كودكيته فقط ميتونم بگم  " خـــــــــــــــــــــــداي خوب و بزرگم ممنونم ازت  "

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان الهه
28 بهمن 93 12:09
ای جونم.تو همه جوره خوش تیپی چه اسکورت بپوشی چه مجلسی و رسمی...
مامان مهدیه
پاسخ
فداي شما الهه بانوي عزيز !! چشماتون خوش تيپ ميبينه
خاله محيا
29 بهمن 93 17:40
الهی من فداااااات شیرین زبون خاله،خیلی دوستت دارم .الله نگهدارت باشه جیگر طلای من.
مامان مهدیه
پاسخ
خدا نكنه خاله ي مهربــــــــــــــون و دوست داشتني .
خاله عاطفه
3 اسفند 93 20:03
الهی من قربونت بشم شیرین زبون,هزار ماشاا...
مامان مهدیه
پاسخ
خدا نكنه خاله جون مهــــــــربون مرسي از حضورت . هانا گلي رو ببوس
مامان ترنم
6 اسفند 93 23:52
سلام عشقم عاشقتم که اینقدر شیرین زبونی تو آخه
مامان مهدیه
پاسخ
فدای شما خاله ی مهربون .خاله جون خیلی دلتنگتونیم
تاپ پسرانه
9 اسفند 93 16:49
برایه خرید تاپ هایه خوشگل پسرانه از فروشگاه ما دید نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
مامان روشا
16 اسفند 93 2:51
سلام خانومی مدتها بود نتونستم با دل سیر بیام وبت رو بخونم فقط سر می زدم از حال تو و پسر گلت خبردار شم وای که چقدر بچه ها زود بزرگ می شن خدا حفظش کنه با این شیرین زبونی هاش روزی دلمون حسابی تنگ می شه برای این لحظات
مامان مهدیه
پاسخ
سلام عزیزم . واقعن که هر لحظه دلتنگ روزهای گذشته ایم . کاش که بتونیم از همه لحظاتمون لذت ببریم و پا به پای کودکیهای بچه ها قدم برداریم و بزرگ شیم . خدا گل دختری رو برات نگه داره . سال نو پیشاپیش بر شما و خونواده ی خوبت مبارک . بهترینها از آن شما