مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

آب ِ خيار

1394/2/6 13:44
نویسنده : مامان مهدیه
688 بازدید
اشتراک گذاری

توي آبميوه فروشي نظرت رو جويا شدم و پيشنهاد آب ِ هويج بهت دادم ...

عکس های متحرک آبمیوه و نوشیدنی ها

يه خورده به ميكسرهاي آبميوه نگاه كردي و رنگ بنديشون رو به تماشا نشستي و با چهره اي حق به جانب ظرف ِ آب كرفس رو نشون دادي و گفتي من يه ليوان آب خيار !!

تو   خوشمزه

من  خندهبغل

فروشنده سوالقه قهه

سايرين خندونکخندهقه قهه

دورت بگردم شيرينم كه خوشمزه ترين ميوه ي دنيايي !! چشمک

پسندها (2)

نظرات (5)

خاله عاطفه
6 اردیبهشت 94 20:23
الهی من فدات بشم که آب خیار میخواستی جیگر طلا,خیلی دوستتون دارم امیدوارم همیشه سالم و پر انرژی باشید و خدا نگهدارتون باشه,مهبدی دوستتدارم بووووووووس
مامان مهدیه
پاسخ
خدا نكنه خواهر مهربونم . ممنونم از محبتت انشالله كه هميشه شما هم سلامت و خندون و موفق و شاد باشين و هاناي گلم زير سايه پدر و مادر و در پناه خدا با آرامش پرورش پيدا كنه
مامان آریانا
7 اردیبهشت 94 14:38
منم دورش بگردم براي اين همه شيريني .خيلي خنديدم با اينكه قبلا شنيده بودم ولي خيلي برام جالب بودخدا اين ميوه خوشمزه زندگيت رو برات نگه داره دوستم.از طرف من حتما ببوسش.
مامان مهدیه
پاسخ
خدا نكنه عزيز دل بچه ها كودكيشون سراسر شيريني و خاطره س ! خدا آرياناي عزيز رو برات حفظ كنه و هميشه لبخند و شادي توي چهره اش هويدا باشه
مامان آریانا
7 اردیبهشت 94 14:39
نمي دونم متني كه نوشتم ارسال شد يانه؟
مامان مهدیه
پاسخ
بعله عزيزم ارسال شده
خاله محيا
14 خرداد 94 2:32
فداش بشم من كه اين روزا حسابي دلبري ميكنه،عاشقتونمممم
مامان مهدیه
پاسخ
فداي تو مهربونم ، ما هم خيلي دوست داريم
شادی
2 تیر 94 11:34
آب خیار