مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

گرماي حضورت در تابستان

1394/4/13 10:53
نویسنده : مامان مهدیه
823 بازدید
اشتراک گذاری

روزهاي گرم ِ تابستونيمون رو ميگذرونيم و من هنوز نتونستم روزهاي بعد از تولدت رو برات ثبت كنم و از شيريني هات بگم . شلوغي كار از اول سال تا كنون و مسئوليتهاي خانه داري و پارك رفتن و شاد كردن دل يه فسقلي و همبازي شدن باهاش ، همه و همه گاها ً هيچ انرژي برام باقي نميزاره تا بتونم اينجا فعاليت داشته باشم .

خب بهتره كه از خاطره هاي ثبت نشده بگم و فقط تيتر وار برات توضيحشون بدم ...

روز تولدت رو يه جشن ِ كوچيك ِ خانوادگي در شهرستانك گرفتيم و براي بودنت در كنارمون صدها هزار مرتبه خدا رو شكر كرديم . در كنار دوستان ِ مهدكودكي هم جشن و سروري برپا كرديم تا بيشتر بهت خوش بگذره ...خودت نوع كيك و بادكنك و كلاه و ... رو انتخاب كردي و امسال خودمون رو درگير تم و تشريفات نكرديم و الحق كه تو خيلي خوشحال تر بودي ، يكي رو بن تن ، يكي مرد عنكبوتي و ديگري رو بت من انتخاب ميكردي و من اصلن سخت گيري بهت نكردم ، اما برق ِ خوشحالي نگاهت براي من خيلي ارزشمند بود ....

چند روز بعد از تولدت به همراه دوستان ِهم گروهي به پارك ملت رفتيم و ساعتي رو به حباب بازي گذرونديم . اينقدر مهيج بود كه كلي مامانها هم سرگرم شدن . ميتوني اينجا بيشتر راجع بهش بخوني و عكسهاي يادگاريش رو ببيني . (يه تشكر ويژه از دوستانِ هميشه همراه)

از اواخر خرداد سرگرمي جديدت ترامپولين توي پارك دانش آموزه و تقريبا ً يك روز در ميون هيجانِ پريدن روي اين وسيله ورزشي رو تجربه ميكني و پيشرفتهاي قابل توجهي داشتي . ترامپولين يكي از شاخه هاي تمرين در رشته ي ژيمناستيكه و همراه بابا جون يك جلسه آزمايشي به كلاس ژيمناستيك رفتي و خيلي علاقه نشون دادي و به زودي تمرينات ِ اين ورزش رو شروع خواهي كرد كوچولوي ورزشكار ِ من ...

از دو جلسه استخر رفتنت بگم كه خيلي علاقه داري شنا رو ياد بگيري ، اما شروع يه تب ِ دو سه روزه و عفونت ِ نشون داده شده در آزمايشت باعث شد كه دور شنا و تمريناتش رو خط بكشيم ، نميدونم استخر و يا آب ِ دريا كدوم رو مقصر بدونيم ، اما هنوزم درگير عفونت هستيم و اميدوارم كه خيلي زود رفع بشه !

گل ِ من شعرهاي جديدي رو ياد گرفتي و يه سري مطالبِ علمي راجع به جغد ، خفاش ، ستاره دريايي و ديگر موجودات بيان ميكني كه براي من هم دونستنشون خيلي جالبه . گاها ً برخي هاشو توي اينترنت سرچ ميكنم و ميخونم و خوشحالم كه گل پسرم هم علاقمند به يادگيري اين دانستني هاست ... دوست توي زندگي اينروزهات نقش مهمي داره و خيلي تاثير پذيريت در اين زمينه زياده ! براي دوستات هر روز اسباب بازي هاي مورد علاقشون رو ميبري و چقدر از داشتنِ دوستاني مثل محمدرضا ، بهراد ، كيان و شنتيا در كنارت خوشحالي و روزهاي مهدكودكي رو با صفاي كودكانه تون براي هم پر از خاطره ميكنيد . اميدوارم كه دوستان با صفا و يكرنگ و صميمي زيادي در كنارت داشته باشي و هميشه ازشون انرژي مثبت دريافت كني . گل ِ من برات سلامتي و تندرستي و شادابي از خداي مهربون طلب ميكنم و تو رو مثل هميشه به دستان ِ امن ِ خدا مي سپارم . خداي خوب ِ من خودت حافظ و نگهدار گل پسر من باش ...

 

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان آریانا
14 تیر 94 7:24
خداي خوب ِ من خودت حافظ و نگهدار گل پسر دوستم باش ...
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم معصومه ي مهربون
مامان الهه
17 تیر 94 4:05
ای جونم دورش بگردم با اون کلاهش....
مامان مهدیه
پاسخ
خدا نكنه عزيز دلم
مــــن
21 تیر 94 12:24
سلام من توی یک مسابقه آشپزی شرکت کردم و از شما میخوام که به من رای بدین رای دادن بسیار آسونه):شما باید به این آدرس : http://cook-94.niniweblog.com/ برین و کد 1 رو توی نظرات بنویسین):حتما جبران میکنم دوست گلم
مامان فريبا
16 آبان 94 16:50
دنیات همیشه شیرین باد مهبدم کنار مامان مهدیه ی گل و بابای مهربون
مامان مهدیه
پاسخ
ممنون از دعاي قشنگت خاله فريباي عزيز و دوست داشتني . شما هم همينطور