مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

به پاكي ِ آب ...

1394/4/21 12:40
نویسنده : مامان مهدیه
834 بازدید
اشتراک گذاری

خسته بودم و از درد معده داشتم به خودم مي پيچيدم و اصرار داشتي كه همراهيت كنم در بازي با لگوها و چيدنشون به هزار و يك روش ممكن و ناممكن ! بهت گفتم گل ِ من حالم خوب نيست 10 دقيقه ديگه بيا تا با هم بازي كنيم ، يهو خيلي مردونه دستت رو شكمم گذاشتي و گفتي من الان حالت رو خوب ميكنم و مثل حركاتي كه براي رودل كندنت استفاده ميكنم دستت رو فشار ميدادي و گفتي اگه ميخواي حالت خوب شه به حرفم بايد گوش بدي .... و در ادامه گفتي يه يخ بزار روي لُپت و يه خورده هم بريم دوتايي ظرف بشوريم چون آب زود حال آدمو خوب ميكنه ....

رفتيم و به توصيه هاي پزشكيت گوش جان سپرديم و الحق كه تو و  آب حالم رو بهتر كرديد .... جان ِ مادر سپاس از خدا براي بودنت در كنارم ...


به بهانه ي پاكي ِ اينروزهايت و به بهانه ي هشداري براي درست مصرف كردن آب ، هم به خودم و هم به ديگران ، حيف است عنصري كه اينچنين حال آدم رو خوووب ميكند به هدر برود .... يادمان باشد ، كودكانمان هم به اين حال خوب نياز دارند ....

پسندها (1)

نظرات (3)

شادی
22 تیر 94 13:43
ای جااااااااااااااانم . چه پسر مهربونی. خدا حفظش کنه.
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم عزيزم . خدا كوچولوي شما رو هم حفظ كنه انشالله و همه ي اين فرشته هاي زميني در پناه الطاف خدا محافظت بشن و سالم و شاداب پرورش پيدا كنن .
مامان الهه
23 تیر 94 10:33
عزیز دلم چقدر خوب توضیح دادی....الهی که هممون بتونیم این نعمت بزرگ رو خوب حفظش کنیم
مامان مهدیه
پاسخ
فداي تو نازنين . انشالله كه خدا به همه ي ما كمك كنه كه قدر نعمتهاش رو بدونيم و بهينه استفاده شون كنيم
مامان لیلا
29 تیر 94 18:21
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدید الان سرم شلوغه تو فرصت مناسب از شرمندگیتون در میام.
مامان مهدیه
پاسخ
قربان شما . دشمنتون شرمنده