مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

از كاكتوسهاي بي محبت تا گلدانهاي هيجان انگيز !

1394/5/19 9:26
نویسنده : مامان مهدیه
609 بازدید
اشتراک گذاری

اينروزها سرشاري از هيجان و اشتياق ، علتش رو بعدا ً برات مفصل شرح خواهم داد ، اما خوشحالي تو براي من بيشتر از هر چيز ديگه اي ارزش داره گل ِ من ... اين اشتياقت باعث شد كه بهونه اي براي شروع اين پست پيدا كنم . 

به پرورش كاكتوس ها علاقه زيادي پيدا كردي و مدتيه كه در حال جمع آوري مجموعه ي كاكتوسيت هستي !! از اينكه با مهربوني تمام كاكتوس ها رو آب ميدي و براي ابراز علاقه نازشون كرده بودي و از نظرت اونها با بي توجهي به همه ي محبتهات كلي خارهاشون رو به دستت فرو كرده بودن ، دلگير شده بودي و چقدر سخت بود اينكه بهت بفهمونم كاكتوس ها نه از ره كينه بلكه به اقتضاي طبيعت اين كار رو با تو كرده بودن و الان كه به اين درك رسيدي چه محتاطانه باهاشون برخورد ميكني و با يه فكر جديد ، به وسيله قاشق به ناز كردنشون مي پردازي تا مبادا خاري به دستت بره و دوستيتون به كدورت دوباره ختم بشه .... سنگ هاي كوچولويي از آخرين سفرمون به دريا براشون از ساحل با عشق جمع آوري كرده بودي و به تازگي دور گلها چيديشون و با لبخندي پر از شور و شعف گفتي  " مامان بيا گلدونامو ببين .... چقدر هيجان انگيزن !! "

متاسفانه درخت و گل رزي كه روز درختكاري توي باغچه كاشتيم بخاطر نامرغوبي خاك باغچه خشك شد و تو براي اون گل و درخت خيلي خيلي ناراحتي .... راستي اون درختي كه بنام خودت و دقيقا ً هم سن و سال خودت توي شهرستونك كاشتيم داره جون ميگيره ، به اميد روزيكه زير سايه اش بنشيني و از ميوه هاش بخوري و بتوني تمام عشقي رو كه حضورت و وجودت به زندگي من و بابايي داده مزه مزه كني ...

ماهي كوچولوي عيدت هنوز توي تنگش ميچرخه و بازي ميكنه و هميشه حواست به ميزان آبش ، تميزي محيطش و .... هست ، عاشق ضرب انگشت اشارتم وقتي به تنگ بلور ميخوره و ماهي كوچولو رو به بازي چند ثانيه اي با دستات دعوت ميكني ... 

عزيزكم حالا كه اينقدر عشق به طبيعت و  كائنات داري يه چيزي رو توي پرانتز بهت ميگم " چيزي را تجربه نخواهي كرد مگر آن كه با انديشه هاي مداوم خود آن را به زندگي ات جذب كني . طبق قانون جذب ؛ براي آگاهي از هر چه فكر مي كني ، از خود بپرس چه احساسي مي كني . احساسات بسيار با ارزشمند زيرا به ما مي گويند كه چه فكر مي كنيم . قانون جذب به ما مي گويد : غير ممكن است كه احساسات بد داشته باشيم در حالي كه فكرهاي خوبي داريم . برابر قانون جذب ؛ انديشه هايت فركانس را رهبري مي كند و احساسات به تو مي گويد كه در چه فركانسي مي باشي . زماني كه احساس بدي داري احساسات بدتر را دريافت مي كني و وقتي احساس خوبي داري احساسات بهتر  و بهتري را به خود جذب مي كني " اينها رو گفتم تا بدوني وقتي صرفا ً عشق ميدهي قطعا ً عشق دريافت خواهي كرد . به اميد اينكه به مدارج بالاي انسانيت برسي و اين تنها آرزوي من براي توست .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان الهه
19 مرداد 94 13:55
ای جونم به مهبد که راه دوستی با کاکتوس رو به راحتی پیدا کرده الهی همیشه لبت خندون باشه نازنینم
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم الهه جان
تبادل لينک رايگان
22 مرداد 94 17:35
سلام عزيزم وبلاگ خيلي قشنگي داري آيا دوست داري وبلاگت را به هزاران كاربر اينترنت معرفي كني؟ همين امروز لينك خودت رو به صورت رايگان ثبت کن تا 1000 بازديدکننده رايگان فقط تا آخر سال دريافت کني و رتبه خودت رو افزايش بدي
خاله محيا
24 مرداد 94 6:17
الهی من فدای این گل پسر بشم که خوده خوده عشقه،ایشالا همیشه لبش خندون و دلش شاد و تنش سالم باشه.دوستتون دارم
مامان مهدیه
پاسخ
فداي تو محياي عزيزم.در كنار شما عزيزدل ان شا الله . ما هم خيلي دوست دارررييييم
مامان باران
24 مرداد 94 9:24
فدای مهبدِ پر از عشقم بشم که این همه با احساسه ، قربون اون دستای کوچولوی نازت که از حالا گل و گیه پروری رو دوست داره ، فدای اون هیجان انگیز گفتنت برم من ، آفرین مامان مهربون که این همه اندیشه های مثبت رو راهبری می کنه ، امیدوارم همیشه زیر سایه پر مهرِ خدای مهربون باشید . مهبدِ عشقولی من الهی که همیشه تنت سالم باشه عسل ِ خاله ، دلم خیلی برای روزانه هات تنگ شده بود عزیزم ، دوست دارم
مامان مهدیه
پاسخ
خدا نكنه عزيزم . ممنون كه نوشته هاي ما رو با احساسات ناب ِ خودت ميخوني عزيزم . از خداي خوبم ممنونم بخاطرحضور دوستي مثل شما در كنارم اميدوارم كه دوستيمون هم زير سايه پر مهر خداي مهربون روز به روز پر رنگ تر بشه عاشقتم نازنين
خاله عاطفه
11 شهریور 94 12:09
الهی من دور این پسر با احساسم بگردم,قربونت بشم گل پسر امیدوارم همیشه تنت سالم باشه و لبات خندون عشق خاله,عاشقتم چشم سیاااه خودم
مامان مهدیه
پاسخ
خدا نكنه عاطفه جان اميدوارم كه هميشه پر انرژي و شاداب و سلامت باشي عزيزم و هانا گلي هم زير سايه تون و در كمال آرامش رشد و پرورش پيدا كنه و هميشه سه تايي بخندين