مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

به بهانه 4 سال و 4 ماه و 4 روزگي

1394/7/26 15:33
نویسنده : مامان مهدیه
620 بازدید
اشتراک گذاری

به بهانه 4 سال و 4 ماه و 4 روزگي

امروز وقتي وبلاگت رو باز كردم 4 سال و 4 ماه و 4 روز رو براي سنت نمايش ميداد ، جانم به فدايت اين بهانه اي بود براي آغاز اين پست ....

ديروز برام يه شعر خوندي خيلي ريتميك و با يه لبخند مليح " همه هستي من فقط تو هستي ماهو ميخوام چكار وقتي تو هستي ...." خيلي بهم مزه داد و كلي ذوق قد و بالاتو كردم جان ِ مادر .

از همين تريبون اعلام ميكنم كه همه هستي من فقط تو هستي ماه ِ من ، گل پسرم اينروزها كه  ابراز عشق و محبت رو خوب بلدي و اميدوارم كه روزهاي جواني هم هنگامي كه غرور شايد به مخالفت با تو برخيزد ، پيروز گردي و بودنها و محبتها را قدر بداني ! و هيچ وقت حرفي را براي نگفتن  و عشقي را براي نورزيدن در دلت نداشته باشي ، يادمون باشه كه

ذهن ما باغچه است گل در آن بايد كاشت !

گل نَكاري ، علف هرز در آن مي رويد

زحمت كاشتن يك گل سرخ كمتر از زحمت برداشتن هرزگي يك علف است

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله عاطفه
28 مهر 94 23:14
الهی من فدات بشم مهربووووووون خاله,همه هستی من فقط تو هستی,مهبد جونم عاشقتم و خیلی دوستت دارم گل پسر
مامان مهدیه
پاسخ
خدا نكنه خاله جوني ما هم خيلي دوست داريم عشقم
هنرمند
18 آذر 94 16:25
ای انسان! مثل بادبادک باش ، با اینکه میدونه زندگیش به نخی بنده ، بازم تو آسمون می رقصه و می خنده همیشه بخند و نگران نباش بدون که نخ زندگیت دست خداست