مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

ღ پيشنهادات ويژه ღ

1394/8/11 16:10
نویسنده : مامان مهدیه
622 بازدید
اشتراک گذاری

خيلي بلا شدي پسرك ِ فسقلي ِ من .....

چند روزيه كه بد جور گير دادي كه پلي استيشن و يا ايكس باكس داشته باشي و كلي بخاطرش كاراي خوب ميكني و پولهاتو پس انداز تا بتوني زودتر بخريش ، اما با يك پيشنهاد ِ زبر و زرنگانه زودتر از موعد درخواست خريدشو كردي :

 " مامان بهتر نيست براي تولد خودت يه ايكس باكس واسه من كادو بگيري "

مامان :  تعجب واسه تولد خودم ، واسه تو كادو بگيرم ؟؟

مهبد : آره خب تولد تو نزديك تره   

     ************************************************

پيشنهاد شماره 2 :

ميگم واسه تولدم ماشين شارژيمو عوض ميكني يه دونه ديگه بخريم ؟؟

مامان : بايد صبر كنيم حالا تا زمان تولدت ، بعد تو منتظر بموني تا ببيني ما چي ميخوايم برات بخريم

مهبد : اوكي منم پس بهت نميگم چي قراره بخريم ، تو هم منتظر بموني تا سورپرايز شي زیبا

************************************************

پيشنهاد شماره 3 :

 مياي با هم تولدامونو عوض كنيم ؟؟ چشمک

كلن اين روزها با منو ، تولدمو و كادو در گيري داري فسقلك !!! بغلچشمک

************************************************

به بابا ميگم واسه تولدت يه لاكي چيزي بخره ، نميشه كه همه پولامونو كادو بخريم دلخورگیج اين آخري خيلي پيشنهاد ِ آزار دهنده اي بود سکوتدلخور

پسندها (2)

نظرات (8)

مامان باران
12 آبان 94 10:28
مهدیه عشــــــــــــقم پیشاپیش تولدت یه دنیا مبارک الهی که همیشه روزمره هات پر از عشق باش عزیزم نمیدونی این پستو که خوندم نتونستم برات نظر نزارم الهی من فدای این مهبد شیرین زیون هزار ماشالله چه حرفایی می زنه ، مخصوصاً قسمت آخرش که گفته به بابا میگم یه لاکی چیزی برات بخره
مامان مهدیه
پاسخ
فداااات دوست آبان ماهي ِ من تولد خودت هم مباااارك فداي تو دوست مهربونم ، آره ميبيني خاله جووون من لاك نميخوااام خيلي فسقلي بلا شده ببوس باران نازمو
شادی
13 آبان 94 9:46
عجب داستانی شده این تولد. ولی خداییش این پیشنهاد لاک خریدن خیلی زور داره آخه تا تولدش خیلی هم مونده. حالا تولد شما کی هست؟
مامان مهدیه
پاسخ
ميبيني خاله جووون چه داستاني داريم . پارسال حتي نزاشت يه نفر به من تبريك بگه همش ميگفت تولد منه من !! تولد من هفته آيندس
مامان فريبا
16 آبان 94 16:39
مهدیه ی عزیز و دوست داشتنی من با شازده پسر شیرین و نازنین, فدای شیرین زبونیای مهبدم برم من, خیلی پیشنهادات ارزنده و قابل تأملیه. کلی شاد شدم از خوندنت عزیزم. تولد پیشاپیش مبارک آبانماهی مهربانم. ممنونم که نگاه مهربونت رو همیشه بیدریغ به خونه بچه هام عرضه میداری.
مامان مهدیه
پاسخ
فريباي نازنينم قطعا ً جايگاه برخي دوستان مثل شما و كوچولوهاي نازت در قلب ماست گرچه كمتر فرصت سر زدن به خونه ي خاطرات گلهاي زيباي شما رو دارم اما كنج قلبم يه جاي امن داريد هميشه خوشحالم كه شاد شدي و ممنونم از همراهيت با وجود كلي مشغله كه داري . برات توان و انرژي مضاعف از خدا طلب دارم . خدا قوت نازنين بانو
مامان الهه
18 آبان 94 11:58
عزیز دلم چقدر دلم تنگ شد براتون....حالا که فکر میکنم میبینم لاک هم بد نیستاتولدت مبارک عزیز دلم فکر کنم پس فردا بود آره؟؟؟
مامان مهدیه
پاسخ
فداي شما و دلتنگي هات الهه ي عزيزم . دل ما هم بسي براي شما و مهربونياتون تنگه لااااك ! ممنونم از تبريكت عزيزم . 23 / 8 /
شادی
19 آبان 94 10:26
تولدت پیشاپیش مبارک عزیزم. لاک جدید هم مبارک
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم دوست خوبم ... لاك
خاله عاطفه
22 آبان 94 18:42
خواهر مهربونم تولدت مبارک ان شاالله همیشه لبتون خندون و تنتون سالم و روزگار بکامتون باشه و هیچ آرزوییت آرزو نمونه.الهی من فدات بشم که گوله نمکی مهبدی .هزااااار ماشاالله بهت باشه زندگی گلی خندیدم شیرین زبونم
مامان مهدیه
پاسخ
فداي تو عاطفه جونم . ممنون از آرزوهاي قشنگت . الهي كه براي تو هم همينطور باشه نازنينم . كلي بووووس و بغل از همينجا براي تو خواهر عزيز و دوست داشتني من
مامانه شایلین
23 آبان 94 14:22
وای چه عکس های خوشگلیییییییی می بوسمت مهبد جوووووووووون
مامان مهدیه
پاسخ
چشماتون خوشگل مي بينه عزيزم .
هنرمند
18 آذر 94 14:49
ای انسان! مثل بادبادک باش ، با اینکه میدونه زندگیش به نخی بنده ، بازم تو آسمون می رقصه و می خنده همیشه بخند و نگران نباش بدون که نخ زندگیت دست خداست