مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

پاييزانه - روزهاي آخر آذر ماه

1394/9/23 13:31
نویسنده : مامان مهدیه
673 بازدید
اشتراک گذاری

گل ِ خندون من ، اينروزهاي سرد پاييزي بي شك حضورت گرمترين خاطره ها را برامون رقم ميزنه . اينروزها بوسه ها و جملات دلنشينت هوش را از سرم مي برد و انگار در بهشت زيباي خداوندي در بين هزاران گل سرخ و سفيد غرقم ! طنين صداي دلنشينت اينروزها منو به اوج ميبره . عاشقانه گفتن رو خوووب خوووب بلدي ... ( قابل توجه عروسك فرداها چشمک)

مامان من به تو افتخار ميكنم ! مامان چه شيك شدي ، مامان تو خوشگل ترين مامان دنيايي . ماماني خيلي دوست دارم ، مامانِ مهربون شب بخير ، مامان چه تميز و عزيزي ، مامان همه هستي من فقط تو هستي ، فدات شم ، قربون شما ، هستي ، زندگي .... اينها جمله ها و كلمه هايي ست كه به زيبايي هر چه تمام تر بيان ميكني و چه خوشبختم من كه مخاطب اين حرفهاي تو هستم بغل

استدلال رو در حال يادگيري هستي ، همش به دنبال دليل و برهاني ! و منطق كودكانه ات براي به چالش كشيدن چرايي ها صدها سوال پي در پي مي پرسه ... پيگيري فيلم ها و خاطرات كوچولويي هات خيلي مورد علاقه اينروزهاته . كارتون هاي شبانه در هنگام صرف شام از علاقه مندي هاته . نقاشي و كاردستي هاي زيبا و خلاقانه كه بيشترين تايم از روز رو بهش اختصاص ميدي ... دفتر نقاشي رو دو شب نشده تموم ميكني و همش دوست داري 24 ساعته با رنگ تصاوير زيبا خلق كني .

اشكت رو به راحتي نميزاري كسي ببينه و بغضت رو تا جايي كه راه داشته باشه جوري قورت ميدي كه با چشم قابل ديدنه !!! زياد اهل دعوا با هم سن و سالان خودت نيستي و كلن كاري به كسي نداري ولي از خودت دفاع كردن رو خوب بلدي .

جان ِ مادر آرزوهاي اينروزهات داشتن پورشه و بوگاتي و سفر به امريكاست . آرزوي من اينه كه به همه آرزوهاي قشنگت برسي كوچولوي بلند پرواز من .

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان الهه
26 آذر 94 13:25
عزیزز دلم که اینقدر آقا منشانه رفتار میکنه...قربون اون حس مردونگیت که بغضتو فرو میدی
مامان مهدیه
پاسخ
قربونت خاله الهه ي مهربونم . كلي ابراز دلتنگي
مامان آریانا
28 دی 94 14:05
عزيز دلم.خوش به حال عروسك فرداها.عروسك فرداها بايد دست شما رو ببوسه مهديه جون كه محبت بي اندازه رو به مهبد نشون دادي.ايشالله به همه آرزوهاش برسه پسرك دوست داشتنيت دوستم.
مامان مهدیه
پاسخ
فداي تو معصومه جونم . اميدوارم كه همه ي بچه هاي دنيا به آرزوهاي قشنگشون برسن . ممنونم كه دوست خوب مني