مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

عشق ورزي به زبان تو

1394/11/13 10:39
نویسنده : مامان مهدیه
1,143 بازدید
اشتراک گذاری

گل ِ گلدونم جونم برات بگه كه خوشحالم كه تا جايي كه وقت و زمان و توان و .... بهم اجازه داده كودكي هات و خاطره هات رو برات ثبت كردم ، چون اينروزها از شنيدن تك تك خاطراتت پر از خنده و شادي ميشي و اين زيبا ترين لحظه اس وقتي كه تو ميخندي .... بهمن ماه تقريباً به نيمه هاش رسيده و از حالا شروع كردي به شمارش روزها براي رسيدن به بهاري كه تولد ِ زمين و زمان ِ و خودت هم در اون فصل متولد شدي . اينروزها زبونت خيلي شيرين تر از قبل شده چنان دلربايي ميكني كه من ساعتها پر از انرژي ميشم . مامان فدات شم ، مامان قربونت برم ، مامان الهي ت شم چشمک دورت بگردم ، مامان چقدر زيبا به نظر ميرسي ، مامان خوشگل من ، دوستت دارم و....... هزار تا جمله و كلمه اي كه دل ِ منو ميلرزونه . عشق ورزي جز زيباترين عادات ِ اينروزهاته . 

نقاشي هات كامل تر و زيبا تر از قبل شدن ، پايتخت خيلي از كشورها رو بلدي ، اطلاعات عموميت در مورد تخم گذاران ، پستانداران ، ستاره گان ، سياره ها و .... روز به روز رو به گسترشه و به تازگي با دقت به زندگي مرغ عشق ها ( مرغ عشق هاي خونه ي بابا جون ) كشف كردي كه چطوري پرندگان تخم ميگذارن چشمکخجالت دقت كردنت توي امورات مختلف بي نظيره و نيازي نيست كه بخوام حواست رو جمع و يا پرت از موضوعي بكنم ، چون فركانس هات به اندازه اي قوي هست كه تلاش من بي فايده اس !

از خاطرات به جاي مونده در ذهنت كه اينروزها بازگو ميكني دست زدن و همخواني با محمد عليزاده در كنسرتش ، رفتن با بابا جون به كوير ميقان ، و يواشكي آزاد كردن پرنده هاي بابا جون هستش . به عقيده ي تو پرنده رو بايد با قفس خريد و تا خونه آورد و بعدش بايد مثل ما آدمها در محيط خونه آزادانه پرواز كنند و بچرخند ! دردونه ي مامان عاشقانه دوسِت دارم و برات آرزو ميكنم هميشه گل خنده روي لبهات باشه و سلامتي و سعادت بهترين هديه ي خدا در وجود نازنينت باشه .

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان عاطفه
25 بهمن 94 23:48
الهی فدات بشم من پسر با احساسم که مثل خالت میمونی اطلاع عمومیت که ماشاالله عالیه در مورد پستانداران که برام کلی مثال زدی یکیشونم چه عرض کنم گفتی مثلا تودر کل الهی من فدااات بشم شیرین زبونم
مامان مهدیه
پاسخ
خدا نكنه عاطي جونم در مورد پستانداران ممنون كه خاطره شو تكميل كردي در كل عاشقتيم . سايه سبزت بر سر هانا گلي مستدام و روز به روز شاد تر و پر انرژي تر باشي الهي . مي بوسمت
book 1395
4 اسفند 94 10:19
اگر دوست دارید وقتی کتاب قصه برای کودکتان می خوانید عکس خودش را در کتاب ببیند و خود را جای قهرمان اصلی داستان حس کند به سایت من تاب مراجعه کنید. حالا من تاب چیه؟ من تاب ، کتاب داستان خاص کودک شماست. عکس کوچولوتون را برای ما بفرستید و یک کتاب منحصر به فرد از ما دریافت کنید "من تاب ویژه نوروز همراه با تخته شاسی رایگان تقدیم به کودک دلبند شما"
امیر
23 اسفند 94 21:26
سلام بچه نازی دارین انشالاهمیشه سالم وسرزنده باشه وقت کردین یه سرم به وب من بزنین و نظرتونو بگین ممنون میشم منتظر حضور سبزتان هستم
mantab
26 اسفند 94 21:40
با سلام و تبریک نوروز 1395 به اطلاع شما می رسانیم نمایش( شاهزاده خانم بد ترکیب ) به کارگردانی خانم مریم کاظمی از تاریخ 8/1/95 در تالار هنر برگزار خواهد شد و گروه ما داستان این نمایش را در قالب یک من تاب ویژه طراحی نموده است تا کودک شما نیز بتواند نقشی را در این نمایش ایفا نماید. * تیم عکاسی حرفه ای من تاب در محل تالار هنر به صورت کاملا رایگان از فرزندان شما عکس خواهند گرفت. * اعضای سایت می توانند به میزان امتیاز خود در تهیه بلیط نمایش، تخفیف بگیرند. همچنین می توانید در مسابقه نقاشی فرزند خود که به زودی از طریق سایت اطلاع رسانی خواهد شد در محل تالار ثبت نام کنید نشانی: تهران، میدان هفت تیر، خیابان شهید مفتح جنوبی، جنب ورزشگاه شیرودی، خیابان ورزنده، تالار هنر. www.mantab.ir
بابای ملیسا خانم ناناز
13 فروردین 95 14:21
با سلام . عرض تبریک دارم به مناسبت سال نو وهمچنین وبلاگ زیبا و فرشته کوچولوی قشنگتون ، وبلاگ ملیسا ، دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی ممنون می شم اگر با حضور در کلبه مجازی ملیسا خانم ، خاطرات قشنگی رو به واسطه ثبت یه یادگاری و نظر براش رقم بزنید . منتظر حضور سبز شما هستیم . با تقدیم احترام : بابای ملیسا خانم
مامان مهدیه
پاسخ
سلام . ممنونم از حضورتون . چشم