مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

فوت کردن شمع 5 سالگی

1395/6/6 16:12
نویسنده : مامان مهدیه
659 بازدید
اشتراک گذاری

ماه ِ من برای تولدت کلی ذوق و شوق داشتی ، همش فکر میکردی که کجا جشن بگیری و با کی وقت بگذرونی ، باغ ، خونه ، خونه مامان زری ، مهد کودک و .... همه اینا گزینه های خودت بود و هر دفعه به هر دلیلی خودتو توجیه میکردی که کجا بهتره ! تم بن تن ، بت من ، مینیون و یه عالمه ایده توی ذهن کوچولوت بود و من تصمیم داشتم این روز خاص رو با نظر و سلیقه خودت برات خاص ترش کنم واسه همین تو انتخاب کیک ، تزئینات ، شمع ، کادو ، برف شادی و حتی بشقاب و لیوان نظر تو نظر نهایی بود و من برای یکرنگیش اصن اصرار و اجباری نداشتم چون میخواستم خودت از همه چی لذت ببری . 

جونم برات بگه که قرار شد تولد اصلی در مهد کودک برگزار بشه ، یه تولد با خانواده بابا مهدی و یه روز در کنار خانواده من برات جشن بگیریم و شادی کنیم و تو چقدر خوشحال بودی که سه تا تولد قراره برات برگزار بشه . قشنگترین ایده ای که توی تولدت دادی و برای من جالب بود این بود که گفتی میخوام برای دوستام مسابقه پفک خوری بزارم تا هر کسی زودتر پفکاشو با دهنش خورد از من جایزه بگیره . خلاصه جایزه دوستانتم خودت براشون انتخاب کردی ....روز جشنت خیلی پر هیجان و زیبا بود . شوق بچه ها و درخشش چشمان تو از همه چیز زیبا تر  و جذاب تر بود . بابا مهدی هم توی جشن کنارمون بود و مربی عزیزت خاله مهرانه هم کلی برات سنگ تموم گذاشت و باعث شد بیشتر بهتون خوش بگذره . 

عزیزتر از جان ِ مادر از صمیم قلب برات آرزو میکنم که همیشه تنت سالم و لبت خندون و دلت شاد باشه و امیدوارم به بالاترین مدارج انسانیت برسی . انسان بودن زیباترین پیشرفت بشریت در همه ی لحظه های زندگی خواهد بود . انسان باش و برای پاکی لوح وجودت همیشه ارزش قائل باش ..... جان ِ مادر شادی ، پاکی ها و مهربانی های کودکیت در جام وجودت همیشگی و مستدام  

شاهزاده ی بهاری ِ من 5 سالگیت مبارک محبتبوسبغل

پسندها (1)

نظرات (0)