مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

" تصمیمات - تغییرات - توکل "

1395/9/17 11:07
نویسنده : مامان مهدیه
1,223 بازدید
اشتراک گذاری

گل ِ گلدونم سلام 

هیج توجیهی ندارم برای تنبلی در ثبت خاطرات ِ این خونه ! ولی اعتراف میکنم تنوع اپلیکیشن ها ، ارتباطات مجازی و برنامه های متنوعی که این روزها توی گوشی ها نصب میشه یه جورایی نقش وبلاگ ها رو گمرنگ تر کرده .ولی بی شک و تردید میگم که نی نی وبلاگ هنوز یکی از بهترین  و امن ترین جاها برای ثبت خاطرات قشنگه .... گل پسر دوست داشتنی من این روزهایی که میگذرونیم بی شک یکی از مهمترین دوران زندگی سه نفره مون خواهد بود . تصمیماتی گرفتیم و تغییراتی در شیوه ی زندگی مون در حال شکل گیریه که پشتوانه اون فقط و فقط توکل به خدای مهربونه . بابا مهدی خیلی اینروزهایی که به سختی در حال گذرن کمک حالم بوده ، تو از این تغییرات خوشحالی و من خسته و دو دل .... امیدوارم که انتخاب راهمون درست باشه و خدا یاورمون در ادامه راه زندگی باشه . درست مثل همیشه .....

پیش دبستانی رو پشت سر میگذاری ، از آموزه هات کمتر برام میگی یا شاید من کمتر وقت پرسش از تو رو دارم . نقاشی هنوز یکی از مهمترین علاقمندی هاته و چه زیبا میکشی ....  پرنده رو جوری با قلم به پرواز در میاری که من حس میکنم قراره پر بزنه و واقعن از صفحه نقاشیت بیرون بره .... گل ، درخت ، لاک پشت ، خرگوش ، شیر ، آدم ، خونه ، ماشین و هر آنچه که به دیده ببینی در کمترین زمان ممکن بر کاغذ نقش خواهد بست . گلکم قد کشیدی و دلم آب میشه وقتی به قد و بالات نگاه میکنم و مرور میکنم 5 سال و نیم پیش تا هم اکنون را ..... خدا همیشه یار و نگهدارت عسلک خوشمزه من 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان فريبا
30 فروردین 96 15:24
آخ که چقدر دلم تنگ شده برای دیدن روی ماه گل پسری، سلاااااااام، خوبی دوستم! خیلی دلم برای تو و دلنوشته هات هم تنگ شده بود. اومدم هوایی تازه کردم و خیلی دلم میخواد روی ماه شازده پسرم رو ببینم که چقدر بزرگ شده. دوستون داریم، خیلی زیاااااد. یاد ایام مهدیه جانم
مامان مهدیه
پاسخ
سلام فریبا جون دوست داشتنی و پر انرژِی واقعن دلم براتون خیلی تنگه . منم یه مدت خیلی دور شده بودم از وبلاگ نویسی و دوستان . عاشقتم هم خودت هم فسقلی هات