مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

اولين گام در مسير زندگي

1391/3/7 11:15
نویسنده : مامان مهدیه
782 بازدید
اشتراک گذاری

مهبد نازم چند روزي هست كه گام برميداري و قصد داري در مسير زندگي حركت كني . خدا به پاهايت قوت بده . اميدوارم كه در اين مسيري كه پيش پاهايت قرار دارد ، استوار و محكم قدم نهاده و هميشه پيروز و موفق باشي .


و حالا وصف شادي مادرانه و پدرانه و راه رفتن دردونه ي ما !

دلبندم ، اين روزها راه ميري . البته طوري كه سرپا ميزاريمت روي زمين و شما با شوق و اشتياق قدم برميداري ، اينقدر عجله داري كه باعث به هم خوردن تعادلت ميشه و ميخوري زمين .

بطور متوسط توي هر بار راه رفتن از 4 تا 9 قدم برميداري . من و بابايي اينقدر ذوقت رو ميكنيم كه خدا ميدونه !! آخه ذوق هم داره چون وقتي به روزهاي گذشته نگاه ميكنم ، كودكي ناز و كوچولو كه به جز تكان دادن دست و پاها و طلب كردن شير ، كار خاص ديگري انجام نميداد . بعد از مدتي آموخت كه چگونه وقتي روي شكم خوابيده سرش را بلند كند و اطراف رو نگاه كند ، چيزي نگذشت كه ياد گرفت ميتوان چرخ زد و از اين شانه به سمت ديگري حركت كرد ، خداي من ! كوچولوي من ميتواند بنشيند و خود را بلند كند ، اندكي بعد سرانجام در محيط خانه چهار دست و پا گشت زد و شيطنت هاي كودكانه كرد و سرانجام به كمك اسباب خانه ايستاد و قدم برداشت و هم اكنون رو به مستقل شدن هستي و برايمان با شعف خاصي كه وصفش ناممكن است گام برميداري .اين روزها شادي و شور خانه مان دو چندان شده ، با كوچولويي كه به لطف خدا ما را صاحب عنوان مادري و پدري كرد ، به اميد اينكه لياقت اين نام را داشته باشيم و در كنار هم زندگي خوبي داشته باشيم . و در آخر خدايا سپاس تو را كه هديه اي به اين زيبايي به من دادي ، عنايت فرما و در تمام زندگي از شر بدي ها و سختي ها دورش بدار و محافظش باش و تقديري خوب برايش رقم بزن . آمين يا رب العالمين .

اين هم يه عكس از گل پسر درحال راه رفتن روي تخت . البته ببخشيد يه كم تار چون در حال حركت بود يه خورده تار شد .

اولين گامهاي مهبد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شبنم وشیما
8 خرداد 91 16:09
سلام عزیزدلم بهت تبریک میگیم که میتونی روی پای خودت وایسی امیدوارم درتمام مراحل زندگیت باموفقیت قدمهاتو برداری به مامان وبابات هم تبریک میگیم به خاطرداشتن پسرباهوشی مثل تو دوستت داریم بووووووووووس


مرسي عزيزم . ممنون از بذل لطفتون .