مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

رفتيم سفر چه جايي بود واي كه عجب هوايي بود

1391/8/15 10:27
نویسنده : مامان مهدیه
1,043 بازدید
اشتراک گذاری

 عطر پرتقال

سلام به همه ي مهربونايي كه هميشه جوياي احوالمون هستن و هميشه با پيامهاي دلگرم كننده شون ما رو شرمنده ميكنن ، دوستتون دارم و هميشه به يادتونم .

سلام به مهبدم

فندقم ، از چهارشنبه 9 آبان ساعت 2 بعد از ظهر تا امروز صبح ساعت 8 كنار هم بوديم و از اينكه يه استراحت كاري تقريباً 6 روزه به خودم دادم كه در كنار گل پسري و همسري باشم خيلي خوشحالم . مهبد هم كلي اين چند روز به بودن تمام وقت كنارم عادت كرد و طفلكي امروز به سختي از من جدا شد .


صبح روز پنج شنبه 11 آبان

چهارشنبه شب با پذيرفتن دعوت خاله محيا و همسر مهربونشون كه چند روزي بود رفته بودن نوشهر ،ما به همراه بابا بهمن و مامان زري و مهرزاد عزيز راهي سفر شديم و ساعت 11 شب استارت سفر 4 روزه ي ما بود . اول از همه بگم كه گل پسري كل مسير رفت و برگشت (به جز نيم ساعت در مسير برگشت) همه ي راه رو در خواب ناز به سر برد !! ساعت تقريبا ً 5.30 صبح بود كه رسيديم . بعد از يه چرت كوچولو ، ديگه روزمون روال خودشو پيدا كرد ، مهبد عزيز و مهرزاد جون كه توي حياط با يه پيشي مشغول بازي شدند . نوشهر توي اين روزها خيلي خيلي خوش آب و هوا بود ، و همگي از بودن كنار هم لذت برديم و واقعاً خوش گذشت . كلي هم عكس خوشگل گرفتيم كه واست بعداً زير همين پست اضافشون ميكنم . توي اين چند روز جنگل سي سنگان ، رويان ، ساحل و ... رفتيم و ما بقي اوقات هم در حياط با صفاي ويلا مشغول چيدن ميوه بوديم توي حياط ويلا هم پر بود از درختهاي ميوه (خرمالو ، پرتقال ، نارنگي ، ليمو شيرين ، گريپ فوروت ) و بابا مهدي مهربون هم كه مسئوليت گرفتن آب پرتقال تازه رو بر عهده داشت برامون ميوه مي چيد و آب ميگرفت ، خلاصه جاي همتون خيلي خيلي خالي بود .در اين ميان هم مهبد از همه بيشتر به درخت نارنگي علاقه نشون ميداد و ميرفت زير اون و ميگفت مامان مامان بالا نانا ، يعني منو بگير بالا تا نارنگي بچينم . روز 14 آبان هم ساعت 2 ويلا رو به مقصد گشت آخر در نوشهر و بعد هم اراك ترك كرديم ، در راه هم تفريحي برگشتيم و ساعت 11.30 هم خونه بوديم . مهبد هم كه براي خودش خوب خوابيده بود تا ساعت 3 بامداد بيدار بود و آهنگ هاي درخواستي داشت مثل دويايي و مَنون كه ترجمش ميشه ترانه ي روياي آزادي ابي و مجنون از معين !! بيچاره من كه 6 صبح هم بيدار شده و الان اين ريختي هستم خمیازهخوابابروخواب

اين هم از عكسهاي مهبد عزيزم .....

مهبد و طعم گسِ خرمالو

مهبد من زير درخت خرمالو

♥ ماماني عاشقِ اين عكسته ♥ ↓

مهبد جون آبان 91 در شمعجاران نوشهراين عكس رو به خاطر اين ازت انداختم كه بدوني چقدر عاشق طبيعتي و در چنين فضايي هيچ يادي از من نكردي !! و حسابي بازي كردي . ↓

مهبد در طبيعت مشغول بازي ماماني تو هم بيا بشين پيش من .

مهبد در پارك جنگلي سي سنگان مهبد حيوانات رو هم خيلي دوست داره و از همه بيشتر اسب يا به قول خودش اَس ، سوار كار كوچولوي من موفق باشي !

سوار كار كوچولو

پارك سي سنگان - آبان 91

پارك سي سنگان - آبان 91 - مهبد و قطار

مهبدم مامان عاشق خنده هاته ، بخند تا هميشه دنيا بهت بخنده ....

مهبدي مامان عاشق خنده هاته .

بقيه عكس ها تو ميزارم توي ادامه مطلب ، عكسهايي كه در ادامه مطلب هست مربوط به يه كلوپ ورزشيه كه وقتي براي بازي رفتيم اونجا ، مهبد هم كلي بازي رو تجربه كرد .

مهبد داره فوتبال دستي بازي ميكنه ! چنان با انرژي و هيجان دسته ها رو حركت ميداد كه من كلي كيف كردم كه باهاش هم بازيم

فوتبال دستي

اينجا هم مشغول تجربه ي بازي ِ هاكي ِ

هاكي

ودر نهايت هم مهبد بيليارد رو تجربه كرد

بيليارد

بيليارد بازي كردن مهبد

وروجك من ! هميشه شاد باشي .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان بهراد
15 آبان 91 12:10
ما اومدیم با یه ایده جدید می خوایم یه وبلاگ تاسیس کنیم البته با کمک شما دوستای عزیزم با موضوع ♥♥دکوراسیون منزل ♥♥قضیه از این قراره که شما عکسای منزل خودتون رو برام میفرستید (حالا میتونه اتاق باشه اشپزخونه باشه یا حمام و حال و پذیرائی..) و من بهترین ایده ها رو با ادرس وبلاگ خودتون اونجا ثبت می کنم و بین مقالات عکس های دکوراسیون رو براتون میزارم... عکس ها رو اپلود کنید ادرسش رو به ادرس:http://decoretak.blogfa.com در نظرات برام بذارید . اینم آدرس وبلاگ پسرمه : http://behraaaad.blogfa.com/ منتظرتون هستم.........................
مامان سمانه
16 آبان 91 2:34
خوشحالم از اینکه میشنوم بهتون خوش گذشته امیدوارم همیشه خوش باشین
آفرین به این گل پسر که اینقدر خوش مسافرته دلم براش تنگ شده بود بازم مثل همیشه دیر اومدم شرمنده


سلام مامان سمانه عزيزم . ممنونم كه اومدي پيشمون .
مامانیه سپهر
16 آبان 91 12:15
سلام عزیزم.
سلامی با شرمندگی خیلی خیلی زیاد. به خدا این چند وقت اینقد درگیرم که حد نداره. خودم هم به شدت سرما خوردم و دو روزی مرخصی استعلاجی بودم. شرمنده که جواب مسیجت رو هم ندادم به خدا فراموش کردم.
خوب خوبی خواهر؟
میبینم که به سلامتی مسافرت بودید.
ایشالا که خوش گذشته؟ همیشه به گشتن عزیزم.مهبدی رو از طرف من لپ خوشکلش رو یه کوچولو بکش.
ما هم خیلی دوستتون داریم. (از طرف سپهر و مامانیش)

سلام عزيزم ، دشمنت شرمنده عزيزم ، فداي تو دوست خوبم . دلمون براتون خيلي تنگ شده عزيزم . خدا بد نده مهربونم . انشاالله كه زودتر خوب بشي .
شیما مامان درینا
16 آبان 91 15:37
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که سفر خوبی داشتید و حسابی خوش گذشته و گل پسر هم همکاری کرده ممنون که به ما سر می زنی عکسای مهبد گل رو زودتر بذار


سلام شيما جان . چشم عزيزم حتماً .
آشنا
17 آبان 91 15:02
رسيدن به خير مهديه جون،خدا مهبد رو برات حفظ كنه


ممنون عزيزم .
مامانیه سپهر
20 آبان 91 9:06
سلامممممممممممممممم.
وای خدا مهبدی رو نگاه کن. چه فوتبالی بازی میکنه شیطون.
قربونش برم قدش هم که نمیرسه ببینه داره چیکار میکنه بچه ام.
کلی کیف کردم با عکسا مهدیه جون.
میگم سی سنگان شماله؟ کجاس؟
خیلی باحاله.
حتما باید بریم یه سفر اونجا.
مهبد رو کلی بجای سپهر و من ماچچچچچچچچچچ کن.

سلام عزيزم . سپهر چطوره ؟ ممنونم از اين همه محبتت . آره عزيزم شمالِ . آره حتماً بريد خوشتون مياد . بووووووووس .

الهه مامان یسنا
20 آبان 91 13:06
سلام به به چه صفر خوبی بوده از همه بهتر که تونستی تمام روز با پسرت باشی و از بودن کنارش لذت ببری.
چهقدر عکسهاش خوشگل شده مخصوصا اونی که داره میخنده معلومه از ته دل میخندیده


سلام عزيزم . جاتون خيلي خالي بود . ممنون عزيزم .
مامان پریسا
20 آبان 91 13:47
عجب عکس های خوشمزه ایی

ایشالله همیشه خوش باشید عزیزم.

به به چه جای قشنگی.

یاد دوستان هم بودید یا نه.

قربون خند هات عزیزم

مامانی عکس های تولد اماده شد تشریف بیارید


سلام . جاتون واقعا خالي بود . اطاعت ميشه ، ما اومديم .....
مامان نيروانا
22 آبان 91 11:12
من اگه توي اون باغ و بين اون درختاي پر ميوه باشم اين حس رو دارم كه وسط بهشتم. مهبد بهشتي خوب حال كرديا!
ايشالا همه ي عمرت به سير و سياحت و كسب تجربه هاي جديد باشه.
مامان مهديه ي گلم ايشالا كه هميشه در عين صحت و سلامت بهترين و شادترين لحظه ها رو توي بهترين جاها و هواها تجربه كنين. ممنونم از محبت بيحدت به من و نيروانا هميشه و توي اين مدتي كه نبوديم عزيزم


سلام فريباي گلم . ممنون از دعاهاي قشنگت براي ما . اميدوارم كه هميشه در كنارمون باشيد و ما رو از انرژي مثبتتون كه هميشه از ميان خطوط و جملاتتون ميشه دركش كرد ، بي نصيب نزاريد .
مامان الینا
23 آبان 91 13:03
الهی بگردم خیلی نازی پسرم .میگم مهدیه جون این قدر از نظم اسم های شما خوشم میاد ! یه دختر هم بیار بزار مهتا دیگه کامل میشید !


فدات عزيزم .
خاله محیا
23 آبان 91 18:13
واااااایییی که چقدر خوش گذشت. جیگرِ این گل پسری با این عکسایِ خوشملش.


ممنون از دعوتتون و پرتقالاي خوشمزه ي درختهاي ويلاتون .
مامان ترنم
26 آبان 91 11:48
سلام من اومدم .دیر ولی اومدم .اول از همه نولدتون مبارک و انشاالله 120 ساله بشی در کنار همسر نازنین و گل پسری .دوم چه عکس هایی مهبدی عاشقتم خاله که اینقدر نازی ماشاالله می بوسمتون


سلام عزيزم . به به صفا آوردي ، ممنون به خاطر بذل لطفتون .
mamanebaran
27 آبان 91 10:52
واي مهبد نازنينم هزار ماشالله چقدر بزرگ شدي خاله ، قربون اون ژستات برم من عزيزكم ، عاشقتممم ، خدا رو شكر بهتون خوش گذشت ، اميدوارم هميشه شاد و سلامت باشين


ممنون خاله جونم . دلمون براتون تنگ شده پست جديد نميزاري ؟
مامان آمیتیس
28 آبان 91 16:00
معلومه که بهتون حسابی خوش گذشته خداروشکر
مهبد جون عکسات خیلی قشنگن
مهدیه جون برای گل پسری حتما اسپند دود کن


جاي شما خالي بود ، ممنون عزيزم . چشم حتماً .