مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

لذت 2 سال با تو بودن ....

1392/3/20 9:08
نویسنده : مامان مهدیه
1,112 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر ِ دوست داشتني ام

اينقدر اينروزها پر از هيجانم كه نمي توانم يه جمله ي زيبا براي شروع پيدا كنم به همين خاطر بي مقدمه و بي پروا ميخواهم بگويم به اندازه ي گستردگي قلب و روحم دوستت دارم ، اكنون ميخواهم از احساس وصف ناپذيري كه همه ي وجودم را فرا گرفته برايت بگويم ، وقتي به روز شمار بالاي وبلاگت نگاه ميكنم قلبم تند تر ميزند و صداي تپشش را خودم مي شنوم . چيزي به پايان 2 سالگي ات باقي نمانده ..... و من ِ مادر سر تاپا شورم !!

نقاشي ِ خدا

گاه يك دنيا حرف ناگفتني داري و يك بغل شوق و عشق كه هيچكدامش را نمي شود با كلمه اي و يا حتي با دفتري دل نوشته بيان كرد ، حسي كه مرا مالامال از آرامش ميكند ..... اين حس چيزي نيست جز مزه مزه كردن و مرور عشق و هيجان و لذت 2 سال با تو بودن ........... عزيز ِ دلم ، وقتي كه در آسمان ِ چشمانِ سياه و جستجوگرت خودم را به نظاره مي نشينم آرامش مي يابم ، وقتي بعد از يك روز پر هياهو آغوش مرا براي آرميدن انتخاب ميكني آرامش معنا مي يابد و با حضور توست كه آرامش برايمان تجلي مي يابد ....

چشمانم را مي بندم و همه را مرور ميكنم ، چقدر زود ميگذرد ، ماشالله چقدر قد كشيده اي و من مي بالم و مغرورم از داشتنت .... اين غرور را دوست دارم ، چون تو فرشته ي كوچك زندگي من ، چقدر پاك و زلال و بي آلايشي ، چقدر معصومانه ابراز محبت ميكني و من و بابا مهدي خوشبخت ترينيم كه همه ي دارايي مان تويي . نفسي عميق ميكشم و آرام زمزمه ميكنم ، خدايا شكرت ، شكر به خاطر بهترين نعمتي كه به من ارزاني داشتي . پسر بهاري ام تو لطف خداوندی که لطافتِ بهار را به من ارزانی داشته و ذره ذره وجود ناز تو هدیه ای است از جانب اوست ، و من همیشه ناتوان از شکر و سپاس این همه نعمت...

اينروزها نفس هايم هم بوي تو را دارد ، همه ي لحظه هايم پر است از تو ، دلم ميخواهد روز تولدت را با همه ي دنيا و كائنات جشن بگيريم ، كاش ميشد به پرواز درآمد و ستاره اي پر از نور و روشني برايت به ارمغان آورد ، چون دل ِ شيطون و بازيگوست اينروزها خيلي هواي پرواز به بلند ي هاي خيال دارد و چه با شكوه از پروازهاي خيالي ات برايم صحبت ميكني .....

همه ي هستي ِ من و بابا مهدي

همه ي زندگي ِ من ! پيشاپيش دومين سال تولدت رو با يه دنيا عشق و خلوص مادرانه تبريك مي گم و اميدوارم كه همه ي زندگيت سرشار از موفقيت و انرژي و شادماني باشه ، اميدوارم كه راهي درست رو در زندگيت در پيش بگيري و به هر آنچه شايسته ي وجود ارزشمندت هست برسي . گل ِ ناز ِ من ، من و بابا مهدي عاشقانه دوستت داريم و از درگاه خدا فقط و فقط بهترين ها رو برايت آرزومنديم .

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله عاطفه
20 خرداد 92 9:20
سلام .مهدیه جون تبریک به خاطر تولد گل پسری در ضمن قلم بسیاااااااااااااااااااااااااااااااااااار زیبایی داری کلی کیفور شدم از نوشته هات و عکسهای قشنگ مهبد دست گلت درد نکنه(هنرمند) و حالا مهبد نازنین .عشق خاله انشاا... سالهای سال در کنار مامان و بابای مهربونت زندگی خوبی داشته باشی و تنت همیشه سالم ،لبت خندون ،دلت خوش و هروز پر انرژی تر و سرحال تر از دیروز باشی و من هم همیشه شاهد موفقیت های روزافزون شما کوچولوی ناز بشم.انشاا... تبریک بگم برای دومادیت عزیز خالهمهبد جونم بازم پیشاپیش تولدت مباااااااااااااااااااااااااارک عشقم عاشقتم چشم سیاه خودم.بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


سلام عزيزم، ممنون از حضور هميشگيت و از تعريف هايي كه از من كردي . خوشحالم كه خوشت اومد و كيفور شدي . خاله عاطفه باز هم ممنونم كه يه عالمه دعاي قشنگ واسه مهبد كردي . آمييييييييييين .
مامان روشا
20 خرداد 92 10:38
تولد پسرک گل مبارک سالم و شاد باشه همیشه

منو یاد حال و هوای آبانیم انداختی خانومی منم آبان که میشه همین حس الان تورو دارم پر از شور و شعف و خوشحالی هستم

ممنون که می نویسی


فدات عزيزم . خوشحالم كه ياد آور خاطرات خوب برات شدم . قربون آبانيه خودم برم كه مثل خاله مهديه آبانيه !
مامان الینا
20 خرداد 92 13:28
قبلا یه بار بیشواز تولد گل بسرم اومده بودم .بازم تولدتو تبریک میگم بسر گلم .مامان مهدیه خدا رو هزاربار شکر که همچین گلی داری .دوستون دارم



بعله خاله جون . لطف شما هميشه شامل حال ما ميشه . مرسي خاله ي مهربونم . ما هم خيلي خيلي دوستتون داريم
جودی
20 خرداد 92 13:31
سلام.روزهای تولد که نزدیک میشود یک بار دیگر همه لحظه ها را مرور میکنیم.از بیمارستان رفتن و اماده شدن برای ترک منزل و بازگشت دوباره با کودکی دلبند در آغوش.روزهای شادی داشته باشید و ان شالا بتونید تولدش را با شکوه تمام برگزار کنید.راستی کدوم اتلیه عکس انداختید؟اصلا جایی را میشناسید کهکار تخصصی کودک انجام بدن؟راستش ما چند بار ارمان را اتلیه بردیم ولی چندان راضی نیستم.


سلام عزيزم . ممنونم از حضور سبزت . ما آتليه عكسدونه عكس انداختيم و كارش تخصصي كودك بود و با وجود اينكه مهبد اصلا ً همكاري نكرد ، واقعا ً عكس هاي عالي از كار در اومدن .
الهه مامان یسنا
20 خرداد 92 13:41
وای چه عالی دل منم داره تاپ تاپ میکنه واسه تولد مهبدم... بسیار زیبا و پر احساس به قلم کشیدی نازنین ... دوستتون دارم زیاد




مرسي خاله جون . عصري بهت ميزنگم راجع به پچ پچت يه خورده اي با هم صحبت كنيم . ما هم خيليييييييييييي دوستتون داريم ....
الهه مامان یسنا
20 خرداد 92 13:44
پچ پچ


به گوشم
خاله محیا
20 خرداد 92 16:54
مهبد عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک. از خداوند متعال برات عمری بلند و با عزت،تنی سالم،شادابی،موفقیت های روز افزون،پیروزی در تمامی مراحل زندگیت و در نهایت بهترینهارو خواستارم. عزیزِدلم خیلی دوستت دارم و من هم خدارو بخاطر چنین بخشش رنگینی شکر میکنم. همه زندگیم، بودنت برای هممون شادی رو به ارمغان آورده و از اینکه هر روز میتونم کنارت باشم خیلی خوشحالم. خیییییلللللییییی عااااااششششققققققتتتتتمممم.

محياي مهربانم ، ممنونم به خاطر اينهمه زحمتي كه به همراه مامان زري و بابا بهمن واسه مهبد ميكشيد . اين چند روزه هم موقع امتحاناتت بود و سر و صداي مهبد رو تحمل كردي . ببخش عزيزم . ضمنا ً به خاطر تبريك بسيار زيبات هم ازت ممنونم . ما هم خيليييييييييييييييييييي دوست داريييييييييييييييييييييييييم .

خاله سیما وکیان کوچولو
21 خرداد 92 10:41
تولد تولد تولدت مبارک.بیا شمع ها رو فوت کن که صد سال زنده باشی...........
مهبد جونم تولد دو سالگیت مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک.
ایشالا در کنار پدر و مادر نازنینت 100 سال زندگیتو جشن بگیرررررررررررری.





سلام به خاله سيما و كيان جونم . مرسي از تبريكت عزيزم . ايشالله كه شما هم هميشه در اوج باشيد و كامياب ....
mamanebaran
21 خرداد 92 12:25
ای جانمممممممم به این همه

دلنوشته های قشنگ و زیبا

الهییییییییییییییییییییییییییییییی

مهدیه عزیزم چقدر لذت بخش توصیف

کردی حس مادرانه خودت رو در

واپسین روزهای 2 سالگی

امیدوارم سالیان سال سایه پر مهر

و محبت خودت و همسری بالای

سر مهبد نازنینم باشه

قربونش برم که اینروزاها مهدیه

نازنینمو غرق در آرامش می کنه

خدای مهربانممممم شکرت




فداي تو عزيزم . اميدوارم كه همه روزهاتون غرق در آرامش باشه و از همين جا هر چي عشق و بوسه هست نثار گل روي تو و بارانم ميكنم . بوووووووووووس بووووووووس
شیما مامان درینا
23 خرداد 92 11:33
تولدت مبارک عزیز خاله امیدوارم سالهای سال با موفقیت و سلامت زیر سایه مادر و پدر مهربونت زندگی کنی هر چی اتفاق خوبه برات آرزو میکنم پسر دوست داشتنی مهبد نازنین

مهدیه عزیزم از خوندن دل نوشتت لذت بردم چه مامان مهربونی چه قدر مهبد به داشتنت میباله امیدوارم جشن تولدش به خیر و خوشی باشه و یه عالمه خاطرات خوب براتون بسازه منتظر عکسا هستیما


سلام مهربانم . ممنونم از تبريكت . اميدوارم كه هميشه شاهد ثبت لحظه هاي خوش در وبلاگ دريناي گلم باشم . خوشحالم كه از دل نوشته هام لذت بردي عزيززززززززززم / چشم عكس ها رو هم ميزارم . مي بوسمتون .


مامان الیناجونی
24 خرداد 92 18:16
خیلی عسلی خیلی جیگری خیلی شیرینی واقعا میگم اینارومهبد گلم تولدتتتتتتت مبارک دوسالگیت مبارک عززیززززم


مرسي خاله . شما هم خيلي خوبي ، خيلي گلي ، خيلي مهربوني و خيلي عزيزي . واقعا ميگم اينارو . بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس