مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

فصل دوم خاطرات ....

1395/6/6 15:56
نویسنده : مامان مهدیه
352 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر ، قند عسل سلام 

به امید خدا فصل دوم از خاطرات شیرین زندگی تو شروع میکنیم ، فصل اول خاطرات رو با سفارش سی دی بلاگ و دریافت 2 نسخه سی دی به یادگار و با عشق نوشتم ، نمیدونم بعدا چقدر برایت جذابیت خواهد داشت ، اما هر احساسی که از خوندن پست های اون سی دی بهت دست داد برای من عزیز و محترم خواهد بود ، فقط دوست دارم بدونی که ضمیمه ی هر کلمه اش یک دنیا عشق و مهر مادری بوده . دوست دارم بدونی که نمیخواستم این لحظه های سرشار از عشق و شادی در کنار تو رو فراموش کنم و اگر دوست نداشتی خوندن خاطراتت رو بدون که من با یادآوری لحظه لحظه قد کشیدنت اشک شوق به چشمام روونه میشه . دوستت دارم گل پسر ِ قشنگ ِ مادر. به امید اینکه خدا عمری بده و به ثمر نشستن زندگیت و سعادتمندیت رو ببینم و اینجا ثبت کنم . این بزرگترین آرزوی منه جان جانانم . 

توضیحات : از اینجا به بعد خاطرات خرداد 95 رو تا کنون مجبورم بصورت فشرده تر ثبت کنم ، تاخیر در ثبت خاطرات هم مربوط میشه به نیت کردن من برای دریافت سی دی بلاگ تا زمانی که بالاخره همت به خرج دادم و تقاضام رو برای مدیریت نی نی وبلاگ ارسال کردم . همین جا هم از مدیریت خوب نی نی وبلاگ و تیم همراهشون تشکر میکنم سی دی ها عالی و کاربردی بودن محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)