مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

اولین سفر با مهبد جون

1390/8/29 13:14
نویسنده : مامان مهدیه
1,072 بازدید
اشتراک گذاری

مهبد عزیزم 16 آبان روز عید قربان بود و چون بابا مهدی قرار بود بره ماموریت ، ما هم تصمیم گرفتیم همراهش بریم . بنابراین سفر به تهران به عنوان اولین سفر جنابعالی ثبت شد .

به علت شرایط آب و هوایی با اتوبوس رفتیم .در راه شما نخودچی عزیزم هیچ اذیتی نکردی و از لابه لای صندلی ها با اون چشمای قشنگت به مسافرای عقبی نگاه میکردی و میخندیدی .

وقتی رسیدیم به منزل خاله ملیحه رفتیمو بهمون کلی خوش گذشت آخه از عید بود که مولی جونو ندیده بودیم.راستی یادم رفت بگم که خاله مولی زحمت کشیده بود و یه چیزای خیلی خوشگلی واسه شما خریده بود که بهتره تو عکس پایین خودت ببینی .

 

کادوهای خاله مولی به مهبد

از برکت وجود شما تهران برف شدیدی گرفت و تو نخودچی مامان اولین برف پاییزی رو هم دیدی . ↓

آقا مهبد از پنجره اولین برف پاییزی رو تماشا میکنه

هنگام برگشت از تهران شما تا قم خوابیدی و بر اثر گرمای توی ماشین ، یواش یواش کلافه شدی . یه خورده غر زدی و من و بابا مهدی همه تلاشمون سرگرم کردنت بودولی 35 کیلومتری اراک جوش آوردی و به هیچ صراطی هم مستقیم نبودی . قربونت برم گرمالوی من ، آبرو واسه ما نذاشتی .البته این جیغ و گریه ها فقط 10 دقیقه بود . بعدش دوباره شیر خوردی و خوابیدی .

دوست دارم عزیزم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نوشين
23 آذر 90 17:24
سلام خوشحال شدم كه به وبم اومدي...پسر خوشگلي داري مثل خودم تپله


سلام. مرسي عزيزم .
مامان طاها
28 آذر 90 11:46
عکس نی نی های بهاری تو وبلاگه طاهای من
اطلاعات بیشتر : سلام به همه مامانهایی که نی نی هاشونو تو بهار 90 به دنیا آوردن. من در نظر دارم عکسه تمام نی نیهای بهاری رو با آدرس وبلاگشون تو وبلاگه محمد طاها بزارم اینجوری زودتر و بهتر با مامانهای بهاری و نی نیهاشون زودتر آشنا میشیم و میتونیم از نظراته همدیگه استفاده کنیم هر کی مایل به این کاره تو قسمت نظرات وبم نظر بده که با عکس نی نیه اون شروع کنیم.

ني ني هاي بهاري كار جالبيه . من موافقم . مرسي


سلام پسره گلتون تقریبآ هم سن و سال پسر منه خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم.

منم از طرحتون خوشم اومده و تصمیم گرفتم یکی از سه رایمو به شما اختصاص بدم.