مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

يه كوچولو سرما خوردگي

1390/9/23 12:37
نویسنده : مامان مهدیه
521 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان سلام

چند روزي هست كه شما گل پسرم كمي سرماخوردي . يه كم آبريزش و گرفتگي بيني و تك و توك سرفه هاي شما باعث شد كه ببرمت پيش دكتر . تا آقاي دكتر رو ديدي مثل هميشه با خنده هاي نخوديت اونو مجذوب كردي و دكتر گفت پسر به اين خوش اخلاقي هم مگه مريض ميشه ؟؟؟ و تو هم مدام ميخنديدي تا دكتر بيني ، گلو و گوش شما رو معاينه كرد و گفت كه بايد يه كم دارو بخوري تا خوب بشي .اوه

ديروز هم واكسن سه گانه و هپاتيت ب زدي و ديشب تب داشتي . الهي من قربون حرارت دهنت بشم كه تا صبح خوب نخوابيدي .صبح مامان زري اومد دنبالت ولي من تا ساعت 9/15 دقيقه هم پيشت موندم و بعد با مامان زري رفتي خونشون . اميدوارم كه وقتي از سركار برگشتم حالت خوب خوب باشه .بغل

راستي يه خبر واست دارم كه چند وقته يادم ميره بهت بگم ، عمه سارا يه ني ني تو دلش داره كه ارديبهشت 91 به دنيا مياد . به نظر تو ني نيش چيه ؟ هر چي كه باشه همبازي تو ميشه هورا

بگذریم ...

عزیز دلم روز به روز شیرین تر و زیباتر از قبل میشی . دلم واست تنگ شده ، واسه خنده هات ، واسه نق نقات و واسه همه دلبري هايي كه ميكني .كاش زودتر ساعت بگذره و برگردم پيشت . قند عسلم عاشقتم .



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

جغله كوچولو
28 آذر 90 14:02
جغله: سلام بر شما وبلاگتون رو ديدم و مطالبش رو خيلي خوب هست ايشالا سلامت و موفق باشيد.. در ضمن باعث افتخارمه كه در ليست دوستان شما من هم باشم خوشحال ميشم به وبلاگ من هم تشريف بياريد... خدا نگهدارتون باشه http://jegheleh.niniweblog.com/
khale mahya
20 دی 90 18:12
veblaget kheyli ghashange khoshgele khale.kheyli dooset daram topoluye man.rasti gazat ke mamit mige boose kheyli bahale. ye booooooooooooooooooooose mohkam