مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

انتخاب اسم خیلی سخته !!!!

1390/2/22 15:18
نویسنده : مامان مهدیه
861 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دوباره توي سايت هاي مختلف دنبال اسم بودم . با اينكه اسم پسر كوچولوي خودمونو انتخاب كرديم ، ولي دوست دارم كه اسمش بهترين و زيباترين اسم دنيا باشه .انتخاب خيلي سخته . دوست دارم يه اسمي داشته باشه كه بعداً كه بزرگ ميشه خودش از اسمش ، خوشش بياد ، ضمن اينكه دوست دارم اسم اصيل ايراني باشه . بابا مهدي هم هنوز نظر قطعيشو نداده كه من هم از اين بلاتكليفي اسم در بيام . امروز كه از سر كار برم خونه ميخوام ليست نهايي اسم هارو بزارم جلوش تا از بين اسمهاي انتخابي من يكي رو انتخاب كنه .


پسرك عزيزم ، الان تو هفته 36 هستي ،زورت خيلي زياد شده ها . ولي يه كمي تنبل تر از قبلي ، چون تعداد حركت هايي كه ميكني از قبل كمتر شده ولي وقتي هم تكوني به خودت ميدي پر زور و قوي هستي . اميدوارم وقتي متولد ميشي سالم و قوي به دنيا بياي . عزيزم دوست دارم .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

manli
22 اردیبهشت 90 15:20
مامان ابوالفضل
24 اردیبهشت 90 15:25
الهی داری به روز موعود نزدیک می شی
به سلامتی نی نی بیاد بغلت


مرسي عزيزم .
مامانی کسرا
26 اردیبهشت 90 11:31
همه مامانا این دغدغه اصلیشونه که نی نی شون از اسمی که واسمش انتخاب می کنن خوشش بیاد و چون خیلی سلیقه ای پس سخت نگیر توکل کن به خدا من دوتا اسم انتخاب کردم گذاشتم لای قران (کسرا و امیرحسین)کسرا در اومد!!! خدا خودش بهتر میدونه به امید سلامتی همه نی نی ها