مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

ولنتاين مبارك

1390/11/25 14:06
نویسنده : مامان مهدیه
1,301 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز عشق است ، روز عشق ورزيدن و عشق هديه دادن . و من قصد دارم در همين جا اين روز رو به عزيزانم تبريك بگويم .قلب

مهدي عزيزم ،

شايد غرور و يا شايد دل مشغولي هاي روزمره ... اجازه نميدهد هر روز بگويم دوستت دارم ، اما امروز روز عشق است . بهترين بهانه براي يادآوري اينكه بي تو نمي توانم زنده بمانم، روز عشق بر تو مبارك بهانه زندگي ام .قلب

مهبد نازنينم ،

اي زيباترين ترانه هستي ، نگاهت را قاب ميگيرم ، در پس آن لبخند شيرينت كه به من شور و نشاط و زندگي مي بخشد. روز عشق بر تو مبارك نازنينم .قلب

پدر و مادر مهربان و فداكارم ،

اي سركده ي همه ي خوبيهاي دنيا ، شما به من درس زندگي آموختيد ، آموختيد كه چگونه گل را شاد كنم ، عشق را بفهمم و دشت دل را خوشه خوشه پر كنم از گل شقايق ، آموختيد كه چگونه دوست بدارم زندگي را .... پس با همه ي وجود و عشقي كه از كودكي در من پرورش داديد تبريك دست خاليم را پذيرا باشيد .قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)