مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

پايان 36 هفتگي پسرك عزيزم

1390/2/26 13:06
نویسنده : مامان مهدیه
638 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم .

امروز 36 هفته شما تموم ميشه . مبارك باشه عزيزم . خشگلم شبا ورجه وورجه ميكني نميزاري ماماني بخوابه . به هر سمتي كه ميخوابم يه لگد محكمي ميزني . نميدونم فكر كنم الان پاهات تو پهلوي راستم باشه چون ضربه هایی که میزنی خيلي محكم و قويه . دوست دارم دكتر آخرين نوبت سونوگرافي رو تعيين كنه تا ببينم تو چه جوري تو دل ماماني قرار گرفتي و شيطوني ميكني . به هر حال ضربه هايي كه ميزني منو شاد ميكنه چون ميفهمم كه گل پسرم حالش خوبه .

امروز نوبت دكتر دارم . دكتر قراره كه واسه ماماني استعلاجي بنويسه كه ديگه از دوم ، سوم خرداد سر كار نرم و دو تايي بشينيم تو خونه و استراحت كنيم خواب.دل بابايي بسوزه چون ما همش ميخوابيم و بابايي بايد پاشه بره سر كاربای بای . بعدشم حتما ً بابايي تنبل بهونه داره كه من خسته ام خمیازه. پسر گلم خيلي دوست دارم زودتر ببينمت كه چه شكلي هستي . ميدونم كه شبيه هر كدوم ما يعني من يا بابا بشي خشگليچشمک .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا
26 اردیبهشت 90 11:00
سلام خانومی:
پس چیزی نمونده مبارکهههههههههههههه


سلام عزيزم . آره ولي خب روزاي آخر خيلي سخت ميگذره.
مامان ابوالفضل
26 اردیبهشت 90 11:33
سلام سلام سلام به مامانی که به روز موعود داره نزدیک و نزدیک تر می شه. شما8 هفته از من جلوتری ... امیدوارم که پسر گلتو ببینی و در آغوش بگیریش. آره دیگه وقتشه که بیشتر استراحت کنی. چون پسره شبیه خودت می شه