مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

كوچولوي من

1390/3/3 13:14
نویسنده : مامان مهدیه
654 بازدید
اشتراک گذاری

كوچولوي من سلام .

از امروز ديگه با هم تنها شديم و ميخوايم روزا با هم خلوت كنيم . دو سه روزي هست كه من براي اينكه بتونم كارهاي شركت رو تموم كنم و تحويل بدم تا ساعت 8.5 - 9 شب سر كارم . پسر عزيزم اگه خسته شدي ببخشيد .امروز يادم افتاد كه ميتونم از عكسهاي سونوگرافي سه بعدي كه انجام دادم هم تو وبلاگت استفاده كنم . به اميد اينكه وقتي بزرگ شدي از اين دفتر خاطرات الكترونيكي خوشت بياد .

                                                                                                             دوست دارم

« مامان مهديه »


پسرم اينجا اخمو هستي ، فكر كنم نور اذيتت كرده

 

 

قربون چشمات . ما وقتي اين عكسو ديديم حدس زديم كه شما بيشتر شبيه بابايي باشي .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زينب عشق مامان و بابا
3 خرداد 90 13:21
سلام روز مادر مبارك
ملیحه
7 خرداد 90 9:27
وای الهی من قربونت برم که این قدر با ذوقی . عزیزم خیلی پستهای قشنگی نوشتی. و عکسهای خیلی با حالی گذاشتی. سیسمونی هم که حرف نداره. خوش به حال نی نی .... یه عالمه لباس و کفش نو داره خیلی کار خوبی کردی که وبلاگ را درست کردی. من دیگه هر روز میخونمش. بوووووووووووووووووووووووس
shahab
20 خرداد 90 14:02
ای جون ما دیر اقدام کردیم واسه سونوگرافی سه بعدی حیف