مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

سورپرايز

1392/2/11 14:12
نویسنده : مامان مهدیه
1,713 بازدید
اشتراک گذاری

يه سورپرايز خوشگل از طرف بابا مهدي مهربون ديشب به مناسبت روز زن اتفاق افتاد كه هنوز شيريني شو دارم مزه مزه ميكنم . دستت درد نكنه مهدي جون كه كلي خوشحالم كردي . البته به جز سورپرايز كردن من يه نكته  ي حائز اهميت ديگه هم داشت و اون فرهنگ سازي واسه ي مهبد بود .

يه خاطره ي شيريني كه قشنگيِ اين سورپرايزو دو چندان ميكنه اين بود كه وقتي هديه رو از بابا مهدي گرفتم و بسي خوشحالي كردم و بعد هم تشكر و بوسه و .... مهبد متعجب مشغول تماشاي رفتار هيجان زده ي من بود كه بدو بدو رفت كيف مهد كودكش رو آورد و با سرعت هر چه تمام تر دست كرد توي كيفش و يه مداد در آورد و گفت " منم اينو حَريدم " وااااااااااااي كه هر چي بگم كم گفتم . اينقدر با مزه اين جمله رو گفت كه من از شادي پر در آوردم و توي آسمونا به پرواز در اومدم ..... بعد كلي بوسش كردم و ازش تشكر كردم كه به جز اون گل زيبا كه توي 2 پست قبل راجع بهش نوشتم يه مداد رنگي هم واسم خريده بود !!!بغلچشمک ضمنا ً همونجا به بابايي گفتم ببين چه پسرم مهربونه هم واسم گل درست كرده و هم مداد خريده و فردا هم ميخواد بره مهد كودك دوباره گل درست كنه مگه نه مهبد ؟؟

- مهبد : " نه مهد تودت نه ! "

                           قلبقلب مهبد نازنين و مهدي عزيزم از هر دوي شما ممنونم قلبقلب

عكس گل و هديه دريافتي بعدا ً اضافه خواهد شد ....

بعدا ً :

زيباترين گلي كه تا به حال هديه گرفتم

اينم يه هديه ي خيلي زيبا از طرف همسر خوش سليقه ي من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله عاطفه
12 اردیبهشت 92 8:41
سلام خوش بحالت. الهی من دور این گل پسر بگردم دست هردوتاشونم درد نکنه که خواهر منم خوشحال کردن.انشاا... همیشه زنگیتون شیرین و پر از شادی باشه


سلام عزيزم . ممنونم از دعاي قشنگت مهربونم . ايشالله كه شما هم هميشه لبريز از عشق و احساس باشيد .
خاله محیا
12 اردیبهشت 92 19:10
مهدیه جون روزت مبارک.امیدوارم سالیان سال در کنار مهدیِ عزیز و آقا مهبد گل خوش و خرم زندگی کنی و هرسال بهت هدیه های خوشگل بدن.گل پسری عاااااااششششششققققتتتتتم با این شیرین کاریات.آقا مهدی دست شما هم درد نکنه.


ممنون از محبتت خاله محيا جون . روز تو هم مبارك عزيزم . بووووووووووووووووووس
مامان سمانه
13 اردیبهشت 92 4:38
عزیز دل خاله که اینقدر مهربون و باهوشی خاله به قربونت بره با این مهربونیهات خیلی دوست دارم عزیز دلم


سلام عزيز دلم . مرسي از محبت هات خاله سمانه جونم .
مامانیه سپهر
14 اردیبهشت 92 10:03
سلام عزیزم. مبارکت باشه گلم. مخصوصاً کادوی مهبدی.
وای عزیز خاله که اینقد باهوش و با محبته.
مهدیه جان کی میشه سپهر هم حرف بزنه تا بتونه با زبونش نشون بده. بخدا سپهر هم خیلی محبت داره ولی فقط عمله. حرف
دیگه دارم کم میارم. راستی کی میتونی بیایی نی نی گپ؟به راهنماییت نیاز دارم گلم.


سلام عزيزم . ايشالله كه بزودي به حرف مياد . ميخواد اول دلت رو آب كنه كه بعد قدرش رو بدوني. من از ساعت 1 به بعد در خدمتم . خوبه ؟
مامان الینا
14 اردیبهشت 92 11:27
مبارکت باشه مهدیه جونم .قربون اون مهربون کوچولو بشم .تو که تعریف میکنی من ذوق میکنم ! خیلی خیلی شیرینه ،امیدوارم زندگیت همیشه خوش و شیرین باشه دوست خوبم


سلام عزيزم . ممنونم . خيلي شيرين بود خيلييييييييييييي ...... ممنون از دعاي قشنگت .
مامانیه سپهر
14 اردیبهشت 92 12:13
باشه عزیزم . حتما میام گلم
جودی
14 اردیبهشت 92 18:33
دزرزیر سایه پروردگار روزهایی شاد را برایتان ارزومندم.راستی همشهری هستیم ها.من هم پروزه مهدکودک دارم ولی امروز و فردا میکنم.دلم نمیاد.


سلام ممنونم عزيزم . ديگه راهي ِ كه بايد رفت !!!
مامان الیناجونی
16 اردیبهشت 92 8:16
عزیزم سورپرایزت مبارکت باشه مهبد عزیز آفرین که به فکر مامان جون هستی امیدوارم خوشبخت شاد در کنار هم روزهای خوبی رو سپری کنید


سلام عزيزم . ممنونم از محبتت . بووووووووووس
شیما مامان درینا
16 اردیبهشت 92 11:21
وای چه هدیه ی بامزه ای گرفتی کلی خندیدم دست همسر مهربون درد نکنه که سورپریزت کرده عجب فرهنگ سازی ایم کرده


آره مهبد تو اين زمينه همچين فرهنگش غني شده كه هر روز عصر بهم ميگه دوست دالم روزت مبالك و اگه يه تيكه كاغذ كادو ببينه كه اونو بهم ميده و چند بار تكرارش ميكنه .
درينا رو ببوس .