مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

عکسهای شازده پسر در چند روز گذشته

1390/6/26 12:39
نویسنده : مامان مهدیه
1,599 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی آقا مهبد تو خواب گرسنش میشه دستای خشملشو میکنه تو دهنش و شروع به مکیدنشون میکنه مثله عکس زیر ↓

 

وقتی آقا مهبد حوصله نداره و میخوای ازش به زور عکس بگیری این شکلی میشه ↓

 

وقتی آقا مهبد به یه خواب عمیق فرو میره و مامانش میتونه بره دنبال بقیه کاراش ↓

وقتی گل پسرمون میخواد با کمک باباش سرپا وایسه↓

بابایی همش دوست داره که گل پسرشو بشونه روی اینجا و ذوقشو کنه ...

وقتی پهلوون کوچولوی ما توی رورکش میشینه ↓

 

و خلاصه وقتی که عزیز دلم میره بیرون و از طبیعت لذت میبره ...

آخی ... آفتاب خورده تو چشم پسرم و عینک اندازه چشمای قشنگش نداریم زبان

 مرد کوچک ما تازگی ها همش دوست داری زیر شونه هاتو نگه داریم و حضرتعالی روی پای خودت وایسی / یا اینکه شیر خوردنت شده با بازیگوشی و شیطنت بطوریکه مامانی بیچاره باید سرپا وایسه و قدم بزنه تا شما کوچول موچول تو بغلش شیر بخوری . آب دهنتم که نگو ... یکسره دور یقه لباسهات خیسه . پیشبند هم که واست میبندم با دستای قشنگت جمش میکنی و میخوریش....عزیز دلم من و بابایی عاشقانه دوستت داریم . ماچ


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مولی
9 مهر 90 14:36
خیلی بزرگ شده.ماشااله. مرد شده دیگه.فکر کنم تا من بخوام مهبد را ببینم سبیل هم درآورده باشه.
بوووسسسسسسسسسسسسسس

الان که دارم اینو مینوسیم دلم حسابی گرفته. دلم میخواست الان پیشت بودم و مهبد را میخوردم.


rقربونت با دل گرفتت . دل من واست خیلی تنگ شده .