مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

براي پسرم ...

1390/9/30 11:38
نویسنده : مامان مهدیه
432 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه ی کوچولوی من .

زمان به سرعت میگذرد و تو هر روز پیش چشمانم بزرگتر و زیباتر میشوی .لحظه ها رفتني اند و خاطره ها ماندني . تمام ادبيات عشق را به نگاه معصومانه ات مي فروختم اگر خاطره ها رفتني ميشدند و لحظه ها ماندني!

پسر نازم !

هنگامیکه در آغوشمی دستان کوچک گرما بخشت را در میان دستانم میگیرم و تو با چشمان نافذ و زیبایت به چشمانم خیره میشوی و نگاه معصومانه ات لباس خستگي را از تن زندگي ام در مي آورد .

پسر كوچولوي من !

به حضور و وجود تو سخت محتاجم و براي ديدنت و بودنت سخت احساس دلتنگي ميكنم . به بزرگترين عشق و در كوتاهترين جمله ممكن و به روي لطيف ترين گل سرخ و براي تو دوست داشتني ترين كودك معصوم دنيا مي نويسم دوستت دارم .

پسر عزيزم !

از خداوند چيزي برايت ميخواهم كه جز خدا در باور هيچكس نگنجد ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مام پارسا
1 دی 90 2:22
ماشالله چه پسر نازی خدا براتون نگهش داره.پارسای من هم تو جشنواره شرکت کرده و کدش 147 هست.خوشحال میشم به ما هم سری بزنید
جغله کوچولو
3 دی 90 21:00
سلام بر مهدیه جان و خانواده مهربونش. ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...
جغله کوچولو
3 دی 90 21:05
سلام . ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...
مامان ستایش
4 دی 90 11:58
سلام دوست من
با رای دادن به من خوشحالم کنید
کد ما 165


چشم . ما رو يادتون نره 166