مهبدمهبد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

ღ ღ ღ گل پسر ღ ღ ღ

خدايا شكرت به خاطر همه چي ...

1390/12/1 8:54
نویسنده : مامان مهدیه
872 بازدید
اشتراک گذاری

خدايا شكرت ، به خاطر نعمت سلامتي كه به من و خانواده ام دادي.

خدايا شكرت ، به خاطر پسر گلي كه هديه بهم دادي

خدايا شكرت ، به خاطر همه چي ...

 


دنبال چي ميگردي پسر قشنگم ؟؟!!

پيدا نشد ؟؟ كمك نميخواي ؟ بگو چيه كه من هم بگردم ...

بي خيال شدي ؟

مهبد با چشمان نافذش

قربون لبخند زيبات ...

عزيز دلم چقدر تو ناز و زيبايي !!!!

خوشتيپ مامان ، همه چي بهت مياد !!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یسنا
1 اسفند 90 14:24
اسفند یادت نره مامانی واسه این پسر خوش تیپ

مرسي عزيز دلم ...
مامان محمد صدرا
3 اسفند 90 4:10
بچه ها چه قدر دلبری میکنن! شمارش معکوس تولد یک سالگی! خوشحال میشیم بیایین پیشمون!
ثمين
4 اسفند 90 22:05
سلام
اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید
منتظرتون هستم


چشم . ممنون از دعوتتون .
ثمین
7 اسفند 90 10:17
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
يه بنده حقير خدا
6 تیر 92 12:19
چقدر خوشگله كاش ميشد بغلش كنم


ممنون . لطف دارين شما